Ögonkräm och daglig hudvård

Jag tycker det är svårt att tipsa om sådana här produkter eftersom allas hud är så olika. Men jag själv tycker att den bästa ansiktskrämen på vintern är Dermalogica Intensive Moisture Balance. Jag har torr, ibland känslig hy (kan bli lite rödflammig). Ibland boostar jag lite extra med Skin hydrating Masque från samma märke, det är en mask men man tvättar inte bort den. Då känns ansiktet toppen. De är dyra men dryga och jag hittar dem ofta på rea.

Ögonkräm har jag inte haft någon som gjort någon skillnad. Testar just nu Versos som någon tipsat om men effekt på påsar eller ringar ser jag inget av efter några veckor smörjande. Len hud men inte mer än vanlig hudkräm. Så det är ju verkligen olika för olika personer.

Har dock fastnat lite för Verso och undrar om någon testat deras vanliga hudkrämer - dag- eller natt och kan dela sina erfarenheter? De är ju rätt dyra och jag hittar inga samples man kan köpa.

 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 805
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Lite inspirerad av färgtråden på häst-avels började jag fundera på det där med hur människor ärver sin ögonfärg och genetiken runt det...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 632
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig och google säger ingenting, inte ens cancer har jag! Möjligtvis klamydia - visste ni att man tydligen kan få...
Svar
5
· Visningar
15 821
Senast: Silltunna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp