Önskehingstar dressyr

Warfang

Trådstartare
Vad för hingstblod skulle ni vilja se på bruksprovet i Sverige nu i 2020 om ni fick bestämma? 😃

Jag hade gärna velat att det kom någon trevlig direkt efter Donkey Boy, Sezuan, Zack, Revolution, De Niro, Apache... Och några fler men kommer inte på just nu 😁

Beskriv er önskehingst! 😃
 
Förrutom dedu nämnt så vore ju följande fäder intressanta inom dressyr Secret, Dante weltino, jazz, johnsson. I hoppning vill jag se någon efter kashmir van shuttershof.
 
Ska bli spännande att se vad som kommer. Funderar att åka dit nu också då det kommer ligga närmre 😍
 
Förrutom dedu nämnt så vore ju följande fäder intressanta inom dressyr Secret, Dante weltino, jazz, johnsson. I hoppning vill jag se någon efter kashmir van shuttershof.

Ja, Secret har jag också tänkte på🖤 Och en snygg Franklin stående i Sverige hade varit dröm. Och St Schufro, tror jag vet en sån som ska visas 😃🌟 Johnson hade varit grymt med. Jag har redan jazz i ett av mina ston och tror inte jag vill ha det så direkt i de andra. Hellre nåt led längre bak🌟 Men hade ju varit kul att ha en Jazz här nu då han inte finns mer💔
 
Vad för hingstblod skulle ni vilja se på bruksprovet i Sverige nu i 2020 om ni fick bestämma? 😃

Jag hade gärna velat att det kom någon trevlig direkt efter Donkey Boy, Sezuan, Zack, Revolution, De Niro, Apache... Och några fler men kommer inte på just nu 😁

Beskriv er önskehingst! 😃
Där var väl hingstar som blev godkända efter Dante weltino förra året? Är lite sugen på Dantes Specter själv.... någon erfarenhet av honom?😀
 
Där var väl hingstar som blev godkända efter Dante weltino förra året? Är lite sugen på Dantes Specter själv.... någon erfarenhet av honom?😀
Mitt sto är dräktig med Dantes Specter. Ska bli spännande att se vad det blir för något 😊 Jag har en hel del kontakt med hingstägaren då det är hon som ska ha fölet och det verkar bara finns gott att säga om hingsten när det gäller temperament, ridbarhet och samarbetsförmåga. Han utbildas just nu av Carl Hedin och har utvecklats en hel del på den korta tiden han varit där. Ska bli intressant att se vad framtiden har att erbjuda honom 😊
 
Där var väl hingstar som blev godkända efter Dante weltino förra året? Är lite sugen på Dantes Specter själv.... någon erfarenhet av honom?😀
Har pratat med ägaren och det låter inte som att Dantes Specter kommer att verka i aveln i år utan kommer att koncentrera sig på träning och tävling.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 000
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 721
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 959
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 502
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp