Önskelista

Nebraska

Trådstartare
Startar en ny tråd för att få ihop förslag till krönikörer i vinnare.Kopiera listan,och skriv in ditt förslag :) .


ARVIKA(hmm,blev lite osäker om de ens kör V75 :confused: ):
AXVALLA:
BERGSÅKER: Svante Båth
BODEN:
BOLLNÄS:Jan Hédren
DANNERO:
ESKILSTUNA:
FÄRJESTAD:FarmenVeronica & Martha :D
GÄVLE:Mickael Demmers
HAGMYREN:J-O Persson
HALMSTAD:KARI
JÄGERSRO:
KALMAR:
LINDESBERG:
MANTORP:
ROMME:Alf G Larsson
RÄTTVIK:Susanne Säbb
SKELLEFTEÅ:
SOLVALLA:Alexander Bard,MArgareta Wallenius-Kleberg,Jim Frick,Björn Linder,Gunnar Nilsson
SOLÄNGET:
UMÅKER:
ÅBY:
ÅRJÄNG:
ÖREBRO:
ÖSTERSUND:
 
Sv: Önskelista

Ett bidrag (Eskilstuna- Lennart Rådberg)

ARVIKA(hmm,blev lite osäker om de ens kör V75 ):
AXVALLA:
BERGSÅKER: Svante Båth
BODEN:
BOLLNÄS:Jan Hédren
DANNERO:
ESKILSTUNA:Lennart Rådberg
FÄRJESTAD:FarmenVeronica & Martha
GÄVLE:Mickael Demmers
HAGMYREN:J-O Persson
HALMSTAD:KARI
JÄGERSRO:
KALMAR:
LINDESBERG:
MANTORP:
ROMME:Alf G Larsson
RÄTTVIK:Susanne Säbb
SKELLEFTEÅ:
SOLVALLA:Alexander Bard,MArgareta Wallenius-Kleberg,Jim Frick,Björn Linder,Gunnar Nilsson
SOLÄNGET:
UMÅKER:
ÅBY:
ÅRJÄNG:
ÖREBRO:
ÖSTERSUND:
 
Sv: Önskelista

Dalabanorna: Han som brukar prata värmingar som oxå är ngt försäkringsombud... :p Nollkoll vad han heter, men han verkar ha lite att säga + koll och inte "bara" på spelet
 
Sv: Önskelista

Men det är SANT :D
Han är en otrolig hästkarl som alltid sätter hästarna i första hand...har du sett ans resultat?? otroligt på ett så litet material....
 
Sv: Önskelista

Ett bidrag (Åby - Ulle Hed)

ARVIKA(hmm,blev lite osäker om de ens kör V75 ):
AXVALLA:
BERGSÅKER: Svante Båth
BODEN:
BOLLNÄS:Jan Hédren
DANNERO:
ESKILSTUNA:Lennart Rådberg
FÄRJESTAD:FarmenVeronica & Martha
GÄVLE:Mickael Demmers
HAGMYREN:J-O Persson
HALMSTAD:KARI
JÄGERSRO:
KALMAR:
LINDESBERG:
MANTORP:
ROMME:Alf G Larsson
RÄTTVIK:Susanne Säbb
SKELLEFTEÅ:
SOLVALLA:Alexander Bard,MArgareta Wallenius-Kleberg,Jim Frick,Björn Linder,Gunnar Nilsson
SOLÄNGET:
UMÅKER:
ÅBY: Ulle Hed
ÅRJÄNG:
ÖREBRO:
ÖSTERSUND
 
Sv: Önskelista

Jari,Lasse Lindh heter han(Fast kallas inte sällan Lasse Blind :angel: )


ARVIKA(hmm,blev lite osäker om de ens kör V75 ):
AXVALLA:
BERGSÅKER: Svante Båth
BODEN:
BOLLNÄS:Jan Hédren
DANNERO:
ESKILSTUNA:Lennart Rådberg
FÄRJESTAD:FarmenVeronica & Martha
GÄVLE:Mickael Demmers
HAGMYREN:J-O Persson
HALMSTAD:KARI
JÄGERSRO:
KALMAR:
LINDESBERG:
MANTORP:
ROMME:Alf G Larsson,Lars Lindh
RÄTTVIK:Susanne Säbb
SKELLEFTEÅ:
SOLVALLA:Alexander Bard,MArgareta Wallenius-Kleberg,Jim Frick,Björn Linder,Gunnar Nilsson
SOLÄNGET:
UMÅKER:
ÅBY: Ulle Hed
ÅRJÄNG:
ÖREBRO:
ÖSTERSUND
 
Sv: Önskelista

Ursäckta..... :o tänkte på Sven Melander...... :D
 
Sv: Önskelista

martha skrev:
Men det är SANT :D
Han är en otrolig hästkarl som alltid sätter hästarna i första hand...har du sett ans resultat?? otroligt på ett så litet material....

oh han är min idol också! :love: han är en helt otroligt TREVLIG hästkarl också! :)
Jag åker förbi han och hans sons stall varenda dag jag ska till skolan och min kompis jobbar där :rofl:

och så här trodde ni väl aldrig att ni skulle få se Gunnar göra? ;)
47_Gunnar__Savoy.JPG
 
Sv: Önskelista

har ingen större koll faktiskt. Den bilden tog jag under en "duell" mellan Danneros proffstränare hade emot ridskolans ridlärare i monté och hästhoppning. Hästen han hoppar är en ridskolehäst. :)
Men jag vet iaf att han ridtränar sina hästar väldigt mycket. På sommaren berättade han att dom ridtränar travarna till 90% :bow:

tror jag det... underbara ridvägar dom har där ute! :love: *mycket avis*
 
Senast ändrad:
Sv: Önskelista

Lines skrev:
Jari,Lasse Lindh heter han(Fast kallas inte sällan Lasse Blind :angel:
:mad: Han brukar prata så mkt om BR på värmningssnacket jämt... kanske därför jag gillar honom :angel: I somras drog han upp det där provloppet när BR hade 28.000:- på kontot och Spurtade ner en V75 häst med 0,5 milj gick väl 11-12 ungefär sista 300m.. :devil:
 
Sv: Önskelista

Gunnar rider iallafall mycket, han har en "blisterbacke" som är så brant att det inte GÅR att rida nerför, så han leder dom ner och rider dom uppför... sen han började med detta så har veterinärkostnaderna på hästarna nästan eliminerats....zuzzi..träffar du Gunnar får du hälsa från Ransätershäxan :D
 
Sv: Önskelista

martha skrev:
Men det är SANT :D
Han är en otrolig hästkarl som alltid sätter hästarna i första hand...har du sett ans resultat?? otroligt på ett så litet material....
Kanske därför han gjorde sig av med BR så snabbt... :angel:( För att inte dra ner res alltså) Men det är en väldigt trevlig häst och lättkörd,orädd m,m och det måste väl bero på att han "började" sin karriär hos honom. Ja, det märks på mkt när man håller på honom att han är bra fostrad!
 
Sv: Önskelista

just de ja hans "mördarbacke" som en tant kallade den! :D hon hade gjort misstaget att gå ner för den och skulle upp igen :angel:

Hade tänkt rida dit nån gång i sommar med min kompis som jobbar där så träffar jag honom så ska jag hälsa om jag kommer ihåg :D :)
 
Sv: Önskelista

Gunnar är en filur...han har sina knep för att "räkna" kapacitet på hästarna, den som inte platsar kapacitetsmässigt får knalla ur träning...utan för dens skull att han är elak mot dom....därav hans "storhet" som tränare..dvs resultat.

det behöver inte betyda att det är en dålig häst, men hans mål med hästarna är att dom skall knata in ca 200 000 på ett år för att det skall löna sig för ägaren att ha dom i träning.....ibland lyckas det , ibland inte...
 
Sv: Önskelista

Ja fy....han tvingae MIG att gå i en...fy f*n......mjölksyran sprutade ur öronen på mig när jag skulle uppför..... :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp