Öppningstråden - adventskalender 2022

Habina

Trådstartare
Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram till december.

För er som inte hängt med, här är tråden för oss som öppnar våra adventskalendrar. Eftersom det är gråtrist november fortfarande, så öppnar jag med spoilervarning så ingen som har kalendern ska råka se vad den ska få om 24 dagar.

var ett svagt rosabeige nagellack "imported bubbly 861"
jag ville genast måla naglarna, men jag får hålla mig till onsdag, då jag har utbildning hela dagen = tid att sitta stilla med fingrarna.

Iiih vad roligt att vara igång! Kanske nån som har essies kalender kan posta bilder i december? Vågar mig inte på det iom spoiler.
 
Eftersom jag inte har någon som helst självdisciplin så hakar jag på @Habina och tjuvöppnar redan nu.

Det här är Molton Browns kalender. Så himla vacker! 😍

IMG_20221107_204548.jpg
 
Jag tog ett snabbt beslut att öppna min tekalender i november. Jag har tebutikens kalender med grönt te. Då det inte är luckor utan alla påsarna ligger fullt öppet låter jag bli att skriva i spoiler.

Första luckan var "bubbel". Gott te, men kunde inte definiera någon speciell smak.

(Och kommer om några timmar vakna och ångra att jag drack te så här sent på kvällen...)
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 856
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp