Öppningstråden - adventskalender 2022

Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. :rage: sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Helt missat! Måste kolla min imorn. 🙄
 
Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. :rage: sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Hör av dig till dem så får du säkert någon kompensation.
Det är ju riktigt dåligt...
 
Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. :rage: sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Tyvärr var det bara ett fåtal produkter som har en datummärkning jag kan tyda. Försökte kolla upp lite Lot-nummer också, men de två sidor jag kollade på kan bara ge info om några få produkter, eftersom de inte "stöder" mer ovanliga märken. Alla produkter jag hittade info om var dock ok.
 
Har du hittat någon lista på vad den innehöll? Hittar bara små TikTok filmer och jag orkar inte ta hem appen för det här.
1. Svansborste
2. Mössa
3. Läderspray
4. Fårskinnshandske
5. Bogskyddspadd
6. Skokräm
7. Tvättsvamp
8. Keps
9. Ridstrumpor 2pack
10. Borste
11. Handduk
12. Hovolja
13. Magic brush
14. Ludd till tyglarna
15. Tunnt pannband
16. En höpåse
17. Uppblåsbara stövelsträckare
18. Salva mjölkfett
19. Schampo
20. Hästgodis (likit bar)
21. Backontrack buff/scarf
22. Tygpåse som man kan ha som ryggsäck (typ gympapåse)
23. Ihopfällbar Hovkrats
24. Hjälmväska
 
1. Svansborste
2. Mössa
3. Läderspray
4. Fårskinnshandske
5. Bogskyddspadd
6. Skokräm
7. Tvättsvamp
8. Keps
9. Ridstrumpor 2pack
10. Borste
11. Handduk
12. Hovolja
13. Magic brush
14. Ludd till tyglarna
15. Tunnt pannband
16. En höpåse
17. Uppblåsbara stövelsträckare
18. Salva mjölkfett
19. Schampo
20. Hästgodis (likit bar)
21. Backontrack buff/scarf
22. Tygpåse som man kan ha som ryggsäck (typ gympapåse)
23. Ihopfällbar Hovkrats
24. Hjälmväska

Nä, det där känns ju inte riktigt värt 2600:- :down:
 
Mycket besviken på lucka 24 i hudotekets. Inget jag kommer använda.
1000001272.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 856
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp