Öronproppar som inte gör ont

Det där med att det dunkar i öronen och gör ont efter några timmar har jag också upplevt, och har kommit fram till att det verkar vara en allergi eller överkänslighet mot något i materialet. Efter att ha experimenterat lite märkte jag att om jag tvättar öronpropparna innan användning går det bra.

Jag gissar att det kanske är något ytbehandlingsmedel eftersom det skummar när man tvättar dem. Vad det än är så går det iallafall bra för mig att använda öronpropparna bara de är tvättade. Det kanske funkar för dig med?
 
Det där med att det dunkar i öronen och gör ont efter några timmar har jag också upplevt, och har kommit fram till att det verkar vara en allergi eller överkänslighet mot något i materialet. Efter att ha experimenterat lite märkte jag att om jag tvättar öronpropparna innan användning går det bra.

Jag gissar att det kanske är något ytbehandlingsmedel eftersom det skummar när man tvättar dem. Vad det än är så går det iallafall bra för mig att använda öronpropparna bara de är tvättade. Det kanske funkar för dig med?
Intressant! Det ska jag testa ikväll. Jag har rätt känslig hud.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver råd från någon som upplevt liknande. (Inte, ”jag har aldrig haft ont av min kopp, möjligen obehag, det går skitsmidigt, du...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 134
Senast: Lillefrun
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 148
Kropp & Själ Det har varit en välbehövlig paus från forumet. Nu famlar jag lite i mörkret och behöver era kloka tankar. Starten på det här året har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 741
Senast: Voeux
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp