Oestress NAF, erfarenheter?

Blandrastik

Trådstartare
Som nybliven stoägare fattade jag först inte varför hon vissa dagar mest påminde om ett russin. Hon skrövlar i hop sig och står still istället för att ta skänkel. Att borsta är jätteonödigt. Då kan hon hota med både det ena och det andra.
Ibland så känner man sig så himla korkad, när någon frågade "Är det när hon brunstar?"
Så, NAF Oestress, erfarenheter?
Billigare att köpa Munkpeppar och Magnesium för sig? Skulle det också funka?
 
Det finns en ”p-spruta” för häst som du kan ge så motverkar det brunst. Vet tyvärr inte vad preparatet heter men det vet ju din vet.
 
Du kan med fullt förtroende pröva, ger det FN till en sent kastrerad hingst. Funkar utmärkt, finns flytande och som pulver. Är ditt sto kräsen, är flytande bättre och enklare att administrera. Annars funkar pulver med, men flytande ger snabbare effekt och är lite dyrare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 412
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag längtar efter den dagen jag faktiskt får använda min hjärna igen! Det är 5 år sedan jag började med min epilepsimedicin Lamotrigin...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 248
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp