Överdrag till sittkuddarna i fåtölj/soffa?

95johsv

Trådstartare
Har en soffa där sittkuddarna är väldigt slitna och letar därför överdrag till dem. Kuddarna är lösa så jag har tänkt något liknande att bara stoppa in sittkudden i och dra igen med en dragkedja. Men jag hittar inget! Gärna tjockare tyg, har någon ett tips Var det kan finnas?
 
Har en soffa där sittkuddarna är väldigt slitna och letar därför överdrag till dem. Kuddarna är lösa så jag har tänkt något liknande att bara stoppa in sittkudden i och dra igen med en dragkedja. Men jag hittar inget! Gärna tjockare tyg, har någon ett tips Var det kan finnas?
Be en tapetserare sy upp överdrag?
 
Har en soffa där sittkuddarna är väldigt slitna och letar därför överdrag till dem. Kuddarna är lösa så jag har tänkt något liknande att bara stoppa in sittkudden i och dra igen med en dragkedja. Men jag hittar inget! Gärna tjockare tyg, har någon ett tips Var det kan finnas?
Är det en Ikea-soffa har Bemz överdrag till flera modeller.
 
Vet du om man kan prata med dem och endast köpa sittkuddarna eller måste man köpa ”hela soffan”?
Ingen aning, det är en bekant till mig som köpt av dem och är supernöjd. Men eftersom det är så många modeller och tyger att välja på skulle jag gissa att de syr efter beställning, så om du frågar dem kan man tycka att de borde kunna lösa det.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
803
Senast: manda
·
Fordon Vad gör man? Tänker antingen tunna men fodrade vantar med skinn eller liknande för bra grepp i handen. Blir väldigt kall om händerna...
2
Svar
20
· Visningar
1 208
Senast: AraSlei
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp