Övergång till fisk?

Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss:p) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.:D

Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi :cool:

IMG_2062.jpeg
 
Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss:p) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.:D

Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi :cool:

Visa bifogad fil 75898

Fel tråd? :D
Men häftigt att få se en kolibri irl!
 
Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss:p) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.:D

Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi :cool:

Visa bifogad fil 75898
Ska du äta dem??
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 177
Senast: Blyger
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 993
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 385
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp