Överlycklig hundägare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste bara skriva av mig. Är så himla glad just nu. :bump:

Har hittat ett område bara ngn minut bort med bil där det inte dräller med hundar. Ett område stort nog för att vi ska kunna gå långa promenader med Loppan. Tyvärr tillåter inte området att man går där när det är mörkt (försökte med pannlampa men höll på att slå mig halvt fördärvad :crazy:) men nu kommer vi åtminstone kunna gå långpromenader lördag och söndag och inte bara de gånger vi åker hem till mannens släkt i Småland.

Det dåliga samvetet över våra korta promenader hemmavid kan nu åtminstone delvis mattas av. :up:
Vi råkar nämligen bo i ett fruktansvärt hundtätt område och Loppan är efter en upplevelse som valp väldigt osäker på andra hundar och blir extremt utåtagerande. Inte helt lätt när man möter en ny hund varannan minut.

Det har tagit 6 år av letande men nu har jag äntligen hittat platsen som borde fungera :banana::banana:

42292916_10156723880143953_6499802350973091840_n.jpg

Mitt fina gull i Småland :heart
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 053
Senast: inverterad
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 191
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 322
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp