Bukefalos 25 år!

överlycklig!

Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag galopperade me min häst för första gången på typ 3 veckor i onsdags! :banana: två varv på volten, höll visserligen i hornet , men ändå....! :angel:

Sv: överlycklig!

härligt!
Har inte läst tidigare trådar om din häst men antar att ni haft nåt trassel med gallopen då eller?

Kaktus_nr_9

Trådstartare

har inte haft tid att svara tidigare men nu så.. :)

jaa, det går väl bra med den hästen tror jag. rider inte den längre, tröttnade på allt runt omkring. (var medryttare på den)

nu har jag två egna hästar, två quartervalacker som är 7 och 2 år.

har tävlat med bra resultat under sommaren med "den stora".
håller på och rider in "den lilla".

Btw, ni har sett att tråden är två år gammal va? ;)

E

EMZ

Haha...jo ja visste att den va gammal... :) Men alltid kul att se hur de utvecklats och gått ... ;)

L

lilla_edvardsson

:bow: :) Grattis! Alltid kul när man kommer ett steg längre! :banana: :bump:

Liknande trådar

Dressyr Har ni någon favoritövning som ni hela tiden återkommer till? Dela med er! Vad är det som är bra med den? Min är öka och minska volten...
Svar
9
· Visningar
1 181
Hästvård I början av december förra året visade min häst en mindre hälta på höger fram i endast höger volt på hårt underlag. Inga...
Svar
2
· Visningar
613
Utrustning Provade en typ av sidepull första gången (för oss båda vad jag vet) och det gick sådär. Red järnet med sits, o skänkel så mkt det går...
Svar
14
· Visningar
883
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
1 054

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXL
  • Vilken barnvagn ska man ha?
  • Vad spelar ni?

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat