överlycklig!

Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag galopperade me min häst för första gången på typ 3 veckor i onsdags! :banana: två varv på volten, höll visserligen i hornet , men ändå....! :angel:
 
Sv: överlycklig!

härligt!
Har inte läst tidigare trådar om din häst men antar att ni haft nåt trassel med gallopen då eller?
 
Sv: överlycklig!

har inte haft tid att svara tidigare men nu så.. :)

jaa, det går väl bra med den hästen tror jag. rider inte den längre, tröttnade på allt runt omkring. (var medryttare på den)

nu har jag två egna hästar, två quartervalacker som är 7 och 2 år.

har tävlat med bra resultat under sommaren med "den stora".
håller på och rider in "den lilla".

Btw, ni har sett att tråden är två år gammal va? ;)
 
Sv: överlycklig!

Haha...jo ja visste att den va gammal... :) Men alltid kul att se hur de utvecklats och gått ... ;)
 
Sv: överlycklig!

:bow: :) Grattis! Alltid kul när man kommer ett steg längre! :banana: :bump:
 

Liknande trådar

Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 390
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Corax
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
369
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 729
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp