Övernattning med "aktivitet" i present

Jaa det lockar faktiskt.. öppet köp i 30 dagar såg jag, hon kanske säger att hon vägrar? Haha

Också risk att andra tänkt samma..men vore kul om det gick hem!
Är din syster äventyrlig? Nån gång pratat om fallskärmshopp?
Jag kan typ inte tänka mig en värre present att få. (Eller jo, det kan jag så klart, men skulle ALDRIG hoppa fallskärm och då tycker jag ändå generellt att jag är öppen för det mesta :))
 
Är din syster äventyrlig? Nån gång pratat om fallskärmshopp?
Jag kan typ inte tänka mig en värre present att få. (Eller jo, det kan jag så klart, men skulle ALDRIG hoppa fallskärm och då tycker jag ändå generellt att jag är öppen för det mesta :))
Jo men jag tror ändå att hon skulle kunna köra bara, hon har rest väldigt mycket och är båtmänniska osv. Men det är just det, tror aldrig vi pratat om det.. 😅

OM jag nu kör på det, kan man ju vara beredd att byta ut det mot en myshelg om hon vägrar :o
 
Jo men jag tror ändå att hon skulle kunna köra bara, hon har rest väldigt mycket och är båtmänniska osv. Men det är just det, tror aldrig vi pratat om det.. 😅

OM jag nu kör på det, kan man ju vara beredd att byta ut det mot en myshelg om hon vägrar :o
Jag gillar också resa och båtar - men fallskärm, känns som ett straff (för mig)! Men hoppas det tas emot bra om du kör på det :)
 
Glamping är ett superbra koncept tycker jag, men kolla upp innan vad som ingår i maten. Har ätit "grillbuffé" som bestod av hamburgare och korv t ex. Att frukost ingår är såklart alltid trevligt, men finns det möjlighet är det nog trevligare att grilla sin egen middagsmat.
 
Min syster har fyllt 50 och ska ha fest i helgen, så deadline för en riktigt uppskattad present närmar sig. :nailbiting:

Är urusel på presenter och hon och hennes man är såna som har allt och har råd att köpa vad de än behöver så en pryl känns helt uteslutet.

När min sambo fyllde 40 gav de oss i present att vi var ute en helg med deras tjusiga båt och de betalade allt, champagne och lyxig middag på Sandhamn osv så det går ju liksom inte att "bräcka". Ni har vi dessutom en bebis och ingen att lämna henne till över natt än så vi börjar tänka att vi får ge något bara hon och jag gör, en tjejhelg helt enkelt! Spa känns lite "gjort" liksom? Kryssning? Risk att det faller platt? Hon har ett skadat knä, så tyvärr inga äventyrliga saker..

Så, vad har ni för tips för en tjejhelg med nån slags aktivitet, fin middag i Stockholm eller inte allt för långt därifrån? Lite åt festhållet går också bra, men likaså mys. Gärna inte asdyrt, men ändå så det känns rimligt som 50-årspresent?
Kom på detta ställe oxå https://www.blaxstawine.se/ dit jag velat åka länge. Men dels har jag aldrig lyckats boka pga fullt och så är det dyrt. Men jag hade gärna fått det i present.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp