Övervakningskamera transport

Solhäst

Trådstartare
Hej, någon som har tips på en kamera som man kan ha i transporten med tillhörande skärm? Så billig som möjligt?😊
 
Jag hade Julas först, höll i 2-3 år. Har numera en från Biltema (inte den billigaste) som suttit uppe i 3-4 år.
Tror det är fukten inne i transporten som går hårt åt elektroniken i kameran, så är kapslingen lite dålig slutar den att fungera.
 
Jag har en Luda Trailercam, köpte den för runt 4000 har jag för mig. Köpte en "riktig" just för att jag hört att många får problem med backkameror från biltema och liknande efter ett par år. Än så länge är jag inte besviken utan kameran är inne på sin andra transport och femte året eller så utan några problem. Skulle inte vara rädd för att leta efter en begagnad om jag ville komma undan lite billigare.
 
Har Biltema-kamera och hann använda den två ggr innan skärmen gick sönder.
Den vägrar starta öht. Provat med annan bil då vi trodde det var uttaget i bilen som strula, men det vara samma där. Tvärdöd
 
Hade en backkamera från Biltema i min förra transport. Funkade klockrent i en massa år. Visst bilden var inte alls lika bra som den är på min nuvarande kamera (som ingick i köpet av nytt Ifor Williams släp) men fullt tillräckligt för att kunna se vad som hände där bak i släpet, och priset var vad jag kan minnas väldigt bra.
 
Jag har ifrån Biltema. Den fungerar som den ska. Det enda jag kan klaga på är att den kameran som jag använder till backkamra inte klarar av mörker så bra.
 

Liknande trådar

Utrustning Är intresserad av att köpa transport framöver och har hittat några intressanta, men de har rullgardin och jag har fått för mig att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 018
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Hästnyheter Helgstrand Dressage annonserade nyligen att övervakningskameror ska sättas upp i ridhusen på anläggningen, efter att tvång och våld mot...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har råkat ha handbromsen dragen på transporten hela vintern. Tanken var inte att den skulle stå, utan faktiskt användas, men av...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: Loma
·
Utrustning Är det någon som har typat ned sin transport? Min medryttarhästs ägare ska typ ned sin så hennes nya bil får dra den. Någon som vet hur...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp