Övervakningskamera

Jag använde också en d-link (933L) och ett mobilt bredband men deras molntjänst är under all kritik så nästa gång blir det att köpa en IP-kamera och göra en egen lagringslösning.
Vad har du upplevt för problem med d-links molntjänst? Jag har använt appen Mydlink Lite i flera år och varit nöjd, förhållandevis enkel och smidig konfigurering av kameror och enkelt användargränssnitt i mobilappen. Sen har jag iofs inte använt någon funktion för lagring utan bara använt systemet i realtid.
 

Liknande trådar

Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
12
· Visningar
1 468
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp