Wille

Trådstartare
Jag hittade inget passande prefix för ett ämne. Var postar man ämnen som inte passar någonstans?
 
Där det passar minst dåligt.

Jag är mycket nöjd med att ha lyckats få bort övrigt-prefixen från allmänt. När jag gick igenom och flyttade de senaste årens trådar under dessa prefix var det nog bara en handfull jag hade lite svårt att placera.

Det blir nu enklare att hitta liknande ämnen än förut när en del låg där de skulle och andra låg under övrigt. Sedan hamnar självklart fortfarande vissa under "fel" prefix.

Vissa ämnen är det inte uppenbart var de passar, men välj vad som verkar lämpligt så blir det nog bra, viktigast är att tråden startas, om det finns ett bättre prefix kanske någon snäll moderator byter till ett bättre prefix.

Vissa trådar passar ibland lika bra under två olika prefix, relations-tv, kan passa både under kultur och relationer.
 

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
705
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
170
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: cewe
·
Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Litiabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp