Ofeigurs domarsekreterarkurs

S

Sesselja

Är det någon här som man kommer att träffa på Ofeigurs domarsekreterarkurs den 25-26 oktober?
 
Tror inte där är någon åldersgräns...men ringa och fråga :)
 
Jag tycker vi kan ordna en, för jag har aldrig haft tillfälle att gå nån sån... :angel: Och visst kommer vi behöva domarsekreterare på våra framtida tävlingar? :D

/Erica
 
Vi får väl ta upp det och se om intresse finns! Vallfari höll ju en nu för typ en vecka sedan, så vi kanske kan ordna en i vår.

/Malin
 
Jag såg att de höll en sån kurs - dagen efter den hade varit... :smirk: Jag är ju inte med där så det var inte lätt att veta. Jag tror jag missat minst 3 domarsekreterarkurser i Vallfari nu, det måste vara en bravad! :p

/Erica
 
Jag är sååååå ledsen idag! :(Hon som jag skulle åka med till Hässleholm drog sig ur i sista sekunden i går kväll, så jag hade ingen möjlighet att ta mig till domarsekreterarkursen. Och jag som hade sett framemot det så! :cry:
 
Kan du inte åka med någon annan eller ta tåget? Ring arrangören så kan de säkert hjälpa dig med tips på folk som ska komma eller hjälp med skjuts till och från tåget/bussen. Problem är till för att lösas.
 
Jo visst hade jag kunnat göra det om jag hade vetat det lite tidigare. Fick reda på ganska sent i fredags kväll att hon som jag skulle åka med inte kunde följa med, tyvärr. Men jag tror att Ofeigur håller på att planera fler kurser, så det kommer säkert fler chanser.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I en insändare den 26 oktober skrev Rolf Waltersson bland annat om att Sigurdsristningen är Eskilstunas mest kända minne från...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jessica von Bredow-Werndl, som är den regerande världsettan i dressyr, kommer till Linköping i slutet av oktober. Då ska hon hålla en...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I oktober kommer världsettan i dressyr, Jessica von Bredow Werndl, till Sverige för att hålla i en exklusiv clinic. Det blir...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sergio Rico, 30, siktar på att komma tillbaka till fotbollen efter den allvarliga hästolyckan. Spanjoren låg i koma i 26 dagar, fick...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp