Fiorano
Trådstartare
Med Equipes nya resultatinmatning live med kommentarer direkt in i systemet så borde tekniken finnas för alla att se vad ryttarna får för kommentarer för varje moment. Tror inte att det är något som är aktuellt men jag undrar hur ni som tävlar och även ni som tittar på och dömer känner inför att det skulle varit offentligt?
Känner själv som både domare och tävlingsryttare att det skulle varit bra. Dels får publiken en möjlighet att förstå varför en viss siffra sätts, det blir en förklaring och inte bara ett trubbigt nummer i Equipe. Dels så blir det lite mer press på domare att verkligen stå för sina siffror vilket kanske inte är helt dåligt.
Däremot kan jag inte riktigt utgå från mig själv i det här eftersom jag på inga sätt har någon virtuell självbevarelsedrift
. Så därför undrar jag hur ni andra skulle känna inför att någon läser era domarkommentarer! Skriv gärna vilken roll du själv har
.
Känner själv som både domare och tävlingsryttare att det skulle varit bra. Dels får publiken en möjlighet att förstå varför en viss siffra sätts, det blir en förklaring och inte bara ett trubbigt nummer i Equipe. Dels så blir det lite mer press på domare att verkligen stå för sina siffror vilket kanske inte är helt dåligt.
Däremot kan jag inte riktigt utgå från mig själv i det här eftersom jag på inga sätt har någon virtuell självbevarelsedrift

Senast ändrad: