Office 365, ny installation?

Targa

Trådstartare
Finns det någon datakunnig som kan hjälpa mig? Jag köpte ut min jobbdator med en företagsversion av Office 365 installerad. Nu har prenumerationen på den gått ut, och jag måste köpa och ladda ner en egen version för hemmabruk. Betyder det att jag måste avinstallera den gamla versionen först innan jag laddar ner och installerar en ny?

Försökte kontakta supporten på Microsoft Office, men dom har inte öppet på söndagar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Jag har ett dilemma på jobbet som börjar bli väldigt påfrestande för mitt mående. Har två kollegor som jag inte kommer överens med, vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 336
Senast: Keb71
·
A
IT & mobiler för några dagar sen installerade jag den nyaste versionen av Windows Live Messenger. men sen när jag ska logga in på den funkar de inte...
Svar
11
· Visningar
3 630
Senast: Atomiic
·
IT & mobiler Jag har världens huvudbry, nån som har några tankar kring följande?... Förra veckan slog åskan ner, tog modem och dator till...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp