Officepaket

the_connemara

Trådstartare
Vad har ni på er dator? Är trött som f*n på open office efterom det alltid krånglar. Det går oftast att läsa ngt jag skrivit hemam i skolan (eftersom datorerna här har oo oxå) men jag kan inte maila hem arbeten vi skriver i skolan i word. Nu vill jag ha word, kosta vad det kosta vill :mad:

Men det finns ju miljoner olika varianter (känns det som). Jag vill ha "det vanliga" med typ word, excel, power point och equation writer i word (ingår det alltid?).

Vad har ni? Exakt vad heter det och vad ingår? Är ni nöjda? Vad betalade ni?
 
Sv: Officepaket

??? open office e asbra,krånglar aldrig för mig..förstår inte ditt sparningsproblem..e ju bara att spara det i den format ,an vill ha
jag har oo men i skolan word (mircosoft) och för mig är det bara att spara det i XP format...så kan jag se de på de de datorerna ..
 
Sv: Officepaket

du kan inte läsa wordukoment i ooo???

konstigt det kan jag..men de finns ett snorbra gratis program som kan läsa typ alla program...minns inte vad det heter..men som sagt för mig funkar office bra,bara jag kommer ihåg att spara i rätt format..
 
Sv: Officepaket

jag har office hem och student
innehåller word, excel, outlook och powerpoint (tror jag)
Däremot vet jag inte om jag kan öppna allt på alla datorer osv eftersom jag har en dator med vista
 
Sv: Officepaket

Ett hett tips är ju att spara de dokument du skickar som pdf. Då kan "alla" läsa dom, utan problem.
Och OOo har stöd för Word-dokument, jag har då inte haft några problem med det.
Men om du nu absolut vill ha MS Office, finns det väl en hem-version för typ 1500 spänn, tror jag... Och Equation Editor brukar ingå, har inte stött på någon version där den inte har ingått...
 
Sv: Officepaket

Tips: jag köpte ett office 2007 student och hem för installation på upp till 3 datorer samtidigt från dustin home med studentrabatt för 938kr inklusive frakt denna veckan. Tycker det är helt ok pris, 313kr/dator. Innehåller word, excel, powerpoint och onenote.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
797
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp