officpaketet + vista

VN17

Trådstartare
Går office 2007 standard att använda på en dator med vista?

Vad är det för officepaket som gäller annars? Är inte så hemma på det här med vista
 
Sv: officpaketet + vista

så bra! är 895 kr ett bra pris för ett officepaket?
 
Sv: officpaketet + vista

Jag kör med Vista och använder mig av Office 2003.Anledningen till det är att många dokument som skrivs i Office 2007 inte kan öppnas i Office 2003.
 
Sv: officpaketet + vista

har ett från 2003 ligger hemma som används på xp, så det fungerar också på vista?
I så fall behöver jag ju inte köpa något
 
Sv: officpaketet + vista

Det går att spara dokument i office 2007 i det gamla formatet så att de går att öppna i office 2003 utan några problem...
 

Liknande trådar

Hästhantering Min häst visade idag att han har grov separationsångest på tävling när hans hagkompis är på samma tävling. Det är inget beteende han...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: Ajsing
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 294
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Vad har ni för relation till ridskola? Jag letar ponny till min dotter och funderingarna kring min egna relation/inställning till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 628
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Renovera badrum

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp