Oflyt och Något började pysa

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland undrar jag vad det är som händer. Jag har inte pms just nu, men ilskan och irritationen bubblar. Jag undrar lite om det är en yogabiverkning igen. Svårt att veta tycker jag. En äldre kvinna med hjärtproblem som började med yoga hade rejäl ilska som en biverkning under en hel vecka. Det är ju inte alls ovanligt att yogan rensar ut saker i processen då allt i grunden blir bättre och det kan vara allt i från (skumma) fysiska symptom till humörsvängningar.

Som jag skrev igår så gick det inte alls bra att rida då. Det blev ett riktigt bottennapp så jag blev på rätt mulet humör. Jag sov inte så jättebra i natt heller, då jag hade en konstig dröm där jag sprang ett lopp, men kom vilse för att banan var dåligt markerad. Sedan vaknade jag alldeles för tidigt och kunde inte riktigt somna om.

När jag sedan skulle åka till jobbet irriterade jag mig över att jag fått en vattenpöl på parkeringen så jag fick köra fram för att slippa doppa fötterna så jag kunde skrapa av snöslasket från rutan. Sen var jag sen som vanligt och bilarna på landsvägen verkade köra ovanligt långsamt, typ 65 fast man får köra 70. Och där satt jag och morrade "köööör för hel....e".

På jobbet tycks jag inte heller ha något flyt. Något i datorn krånglar så jag har tappat hela min kontaktlista och to-do-lista. Tjoho :grin: . Jag försökte lösa problemet men lyckades inget vidare. I det läget började det pysa ur öronen på mig. Och vips dök chefen upp med sällskap av en samarbetspartner jag inte träffat förut. Bara att klistra på ett hjärtligt leende liksom. Men när vi satt och fikade så släppte det mörka molnet för en stund i alla fall när vi satt och garvade så magen krampade.

Sen har jag i alla fall försökt göra lite inställningar på en hemsida med ett nytt plugin som installerats. Det verkar tyvärr som om pluginet inte är kompatibelt med mallen. Jag har samma plugin på min egen sajt där den funkar perfekt, men här verkar det inte gå.

Ok, så jag släppte det och tänkte att jag kan ju i alla fall göra lite kompendier när inget verkar funka. Där behöver man ingen fungerande hjärna, tänkte jag. Fel, fel, fel! När jag skulle sätta ihop dessa upptäckte jag att jag hade skrivit ut pdf-er i A5 format på A4-papper :banghead: .

Tydligen är det inte min dag alls idag. Törs jag sätta mig i bilen och köra hem på egen hand idag, eller ska jag passa mig?
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 249
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp