Oförutsägbara böcker/filmer?

Boken ”där kräftorna sjunger” tycker jag var grymt bra! Visserligen är det en del romantik i, men inte på det där ”klassiska” sättet. Väldigt annorlunda bok som fångade mig totalt!!
 
Systrarna Mcleod. Australiensisk serie . Romantisk och powergirls och hästar i ett. Men jäklar vad det kom överraskningar. Man satt och tänkte Men va fan, så här kan det ju inte bli.
 
Tycker att Kepler-böckerna ofta har oväntade upplösningar som gör att man inte kan lägga boken ifrån sig 🙈. Du kanske redan läst dem dock 😊
 
Svarar alla och tackar för tipsen! Kommer ha mycket att titta på och läsa under min senester :D
 

Liknande trådar

Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 129
Senast: Enya
·
Kultur Vad finns det för böcker som är så spännande att man knappt kan lägga de ifrån sig? Jag letar, men tycker det är svårt att hitta, därför...
2
Svar
33
· Visningar
2 353
Senast: Pica
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Squie
·
Äldre Väldigt lösa/spontana funderingar detta, så det lär bli virrigt - ni är varnade! :o Men jag har sista dagarna tänkt en del på bilden av...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
7 958
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp