Ohio- läkare tvingas operera in embryon i livmodern.

Det räcker med att titta på bilder från mindre städer/tätorter, som dyker upp på nyhetssidor i våra dagstidningar, för att förstå att USA inte är ett modernt land: lägg märke till virrvarret av el och telefonledningar i bakgrunden t.ex.

Infrastrukturen är mycket eftersatt på mångahanda plan.
Med lagar hemmahörande i stenåldern. Gräsligt är bara förnamnet :rage::turd:
 
Det räcker med att titta på bilder från mindre städer/tätorter, som dyker upp på nyhetssidor i våra dagstidningar, för att förstå att USA inte är ett modernt land: lägg märke till virrvarret av el och telefonledningar i bakgrunden t.ex.

Infrastrukturen är mycket eftersatt på mångahanda plan.
Just telefonledningar och andra luftledningar drar uppmärksamheten till sig så jag nästan missar handlingen , helt makalöst. Finns de bara där för att nån ska ha nåt att slänga upp gympadojor på?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 647
Kropp & Själ Okej.. just nu tusen frågor som cirkulerar i mitt huvud. Varnar för långt inlägg men hoppas att någon som har gått igenom detta orkar...
2
Svar
20
· Visningar
6 596
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 086
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag brukar mest vara här för att spela ulvspel (vilket jag inte har energi till för närvarande), men jag har ju sett att det går att få...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp