Oj då marsvinshanar

Modig_Korn

Trådstartare
I senaste räkningen av marsvinshanar hade vi 30st!!!
Iofs är 14 av de tillsalu men 30!
Vet inte hur många honor vi har men de är väl endel det med :bow:
Hur många har ni andra nu?
Någon mer som ska iväg till Sollentunamässan? Vilka dagar?
 
Just nu har jag bara 5 stycken, jättemånga har dött :cry: Har 3 honor och 2 hanar.
 
Jag har 6 marsvin. 4 pojkar och 2 tjejer. Bägge tjejerna är dräktiga och ungarna beräknas komma i början och mitten av januari.
:banana:
 
Få se nu, 13 st hemma och en utlånad hane...9 tjejer och 5 hanar. Ska till Sollentuna på söndagen och hämta hem 2 sheltietjejer, sen ska jag ställa 3 pettar på tisdagen =)
 
Vilka pettar?
Ska ställa ut Sirius, Bukefalos :angel: och Tosca i pet
Sen har vi två i ras, båda är mammas så jag vet inte vad de heter :D
 
Jag har 6 hannar (2 pethannar dock) och 4 flickor (1 pet).
Har tänkt få flera flickor med avel och en av hannarna är inplanerad om 1½-2 år :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
703
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: attheedge
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp