Bukefalos 28 år!

Sara75

Trådstartare
Alltså när man börjar få måndagsångest redan på fredagen då börjar man undra så smått i sitt stilla sinne vad tusan man håller på med :banghead:. När man släpar sig fram genom veckan och bara väntar på att den ska ta slut ja då borde det ringa någon liten klocka någonstans som säger att det är dags att gå vidare här i livet :cautious:. Att sitta och tro att "det ordnar upp sig" snart fast det inte gjort det på fyra månader är ju idioti :wtf:. Så varför sitter jag kvar här?! Varför får jag inte tummen ur? :arghh:
 
Alltså när man börjar få måndagsångest redan på fredagen då börjar man undra så smått i sitt stilla sinne vad tusan man håller på med :banghead:. När man släpar sig fram genom veckan och bara väntar på att den ska ta slut ja då borde det ringa någon liten klocka någonstans som säger att det är dags att gå vidare här i livet :cautious:. Att sitta och tro att "det ordnar upp sig" snart fast det inte gjort det på fyra månader är ju idioti :wtf:. Så varför sitter jag kvar här?! Varför får jag inte tummen ur? :arghh:

Ta tag i det. Det är vidrigt att jobba på fel plats.
 
Ta tag i det NU!

Själv gjorde jag samma sak. Våndades, vantrivdes på jobbet men orkade inte ta tag i det. Man vet vad man har men aldrig vad man får.

Vart äckligt nära den berömda väggen.

Har bytt jobb och helt annan bransch och det är det bästa jag någonsin gjort. Har ingen måndagsångest what so ever. För mig är det lika roligt med fredag som måndag.

Sök nytt jobb, börja plugga gör vad som helst för så här kan du inte fortsätta.

*Spark i baken* :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Castellini
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 650
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 796
Senast: Bri
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den havsörnsunge som jag följt via webkamera flög iväg från sitt bo i fredags. Efter att ha hållit sig på samma ställe i flera månader...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp