Oj så nytt!

snurpe

Trådstartare
Här trodde man att man vaknade en helt vanlig söndagsmorgon och att allt skulle vara som det alltid brukar vara. Men inte. Buke har fått en ansiktslyftning.

Vad tycker ni? Till det bättre?

/snurpe
 
Sv: Oj så nytt!

Men vad sjutton - jag ser inga användarbilder :( Och jag har ifyllt på kontrollpanelen att jag ska visa signaturer, avatarer och bilder. Men det kanske kommer *hoppas*

/snurpe
 
Sv: Oj så nytt!

Tycker det är hyffsat ändå, blivit likt lite andra forum. Men det tar nog ett tag att vänja sig vid det här och dom nya funktionerna och dom nya smileys:arna (fula).
 
Sv: Oj så nytt!

Har du fyllt i avatarens adress? Kanske det har blivit ngt fel där annars?

Fast jag undrar var min signatur är :confused: ?
 
Senast ändrad:
Sv: Oj så nytt!

Känns lite konstigt tycker jag... Har iofs inte skrivit så många medelanden innan, men man har ju vant sig vid det gamla utseendet. Kände att jag måste prova att lägga in ett svar bara för att se hur det fungerar... :p (testade bara de olika alternativen)
 
Sv: Oj så nytt!

Ja här var det nytt! Jag saknar åxå användarbilderna, men antar att de kommer tillbax när allt är klart! (Eller vi får sätta in dom igen när allt är klart).

Men det var som en helt ny värld att ta sig genom sina gamla meddelanden och hit...

/Malin
 
Sv: Oj så nytt!

Ja jäklar, det här kommer ta tid att vänja sig vid!
Men själva forumet har verkligen fått en ansiktslyftning! :)
 
Sv: Oj så nytt!

Jag är fortfarande i chocktillstånd :eek: Det känns som att det har blivit fel i uppladdningen av sidan, fast jag tror att det blir bra när man vant sig! :D
 
Sv: Oj så nytt!

Jag tycker det är jätteskoj med ett ansiktslyft, kul med lite nytt! :D

Användarbilderna kan man lägga in, min gamla är dock diskad, för den var för stor. :( Får försöka hitta en ny bild - antar att foton inte kommer fungera så bra längre med storlekskraven som är nya? Någon som har bra tips om var man hittar roliga bilder? :angel: :cool:
 
Sv: Oj så nytt!

eee aa avaaa..

*suckar* jag gillar inte förändringarna alls.. men men, man lär väl sig det här oxo
 
Sv: Oj så nytt!

Tycker INTE om det! Det ser ut som ett jävla vanligt forum ju! :(

Jag vill ha mitt Buke tillbaka! :mad:
 
Sv: Oj så nytt!

Märkte att det inte går att skriva meddelanden som är färre än 10 bokstäver. Hur ska det gå med associationsleken då??? :confused:
 
Sv: Oj så nytt!

SaraMara skrev:
Jag tycker det är jätteskoj med ett ansiktslyft, kul med lite nytt! :D

Användarbilderna kan man lägga in, min gamla är dock diskad, för den var för stor. :( Får försöka hitta en ny bild - antar att foton inte kommer fungera så bra längre med storlekskraven som är nya? Någon som har bra tips om var man hittar roliga bilder? :angel: :cool:

:idea: Kom på att jag kan ju ladda upp något av de fina korten jag har på dig :cool:
 
Sv: Oj så nytt!

Mäh, jag har ju inget fotoredigerings-program alls... Så det GÅR inte... :cry:

Får vänta tills jag kommer hem till min vanliga dator - då kan jag fixa det. Men jag tror inte det går att förminska det så mycket som krävs. Bilden är idag 1200*1600 och den får vara max 80*80... *oops* :crazy:
 
Sv: Oj så nytt!

halåååååååååå

jag fattar inte alls hur jag ska få in någon användar bild nu mera ju ! *helt förtvivlad* jag förstår inget alls *buäh* och jag är aldeles jätte trött och vill bara ha min bild *snuttar på min snuttefilt*

förstår inte ens hur man lägger in smileys ?! =(((
 
Sv: Oj så nytt!

Usch det här var rörigt... Kommer ta tiiiiid att vänja sig :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 952
Senast: Hazel
·
Hemmet Efter många år och turer med kommun, länsstyrelse, domstol osv så har vi äntligen fått klartecken att bygga hus. Spännande, och...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp