OJ! (tornerspel)

Scorpan

Trådstartare
Mitt sabbatsår från tornerspelsbanan blev kort :o i går lördag hamnade jag (pga omständigheter) på hästryggen. Det sköna var att det var på samma bana som min olycka skedde förra året så nu jagade jag bort det spöket. Det gick riktigt bra och jag måste ju erkänna att det faktiskt är kul! ;)

Dock har jag fortfarande sabbatsår och kommer vara väpnare/skön dam/gycklare/whatever resten av sommaren.

men det var härligt att känna glädje igen! :bump:
 
finns lite bilder men dom är råa ännu (dvs ej redigerade för att finnas på nätet) Kan pma dig urlen till dom sen
 
Ja tack jätte gärna! Om dina foton på hemsidan skulle varit i papper skulle de ha blivit söndernötta vid detta lag så mkt. som jag tittat på dom! :crazy: Början nästan kunna vilken bild det är som kommer efter den jag för tillfället råkar titta på.
 
PM:a mig oxå! :bump: :D

Har skaffat en digitalkamera nu :banana: ska försöka att dokumentera sommarens spel här nere i söder. Verkar ju som om jag kommer få spendera sommaren till fots om jag inte kan låna hästar, så det finns möjligheter till att stå med kamera :(
 
oj! :bow:

Ska försöka fixa upp dom på hemsidan så snart det lugnat ner sig lite runt omkring mig!

PM kommer!
 
Har du koll på tornerspel här nere i skåne? Vi vill ut och kolla! :bump:

Om du (eller någon annan) har någon planering på vad som arrangeras här nere kan du väl pm:a mig?
 
Ooooh! :bump: Ska du ned för att plugga eller blev du som mig less på 25 minusgrader och inte ett enda ridhus inom tre mils radie? :crazy:

Se till bara att bosätta dig i lund eller strax norr om så att du kan vara med oss och leka! :D
 
Den 17-18 juli har vi föreställningar i Båstad. Utöver det har vi än så länge bara privata föreställningar här nere i skåne. Norröver har vi desto mer!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp