OK. Regndans på fredag kl 20?

Jag dansar gärna regndans!
Jag kan dricka mystiska drycker undertiden om det hjälper. Vi ska få 0,6 mm på söndag enligt prognosen, om jag dansar ordentligt så kanske det kan bli 6 mm iaf. Bara flytta ett kommatecken ska väl inte vara så jävla svårt?! :p:angel:
 
Här utlovas 0.5 respektive 0.7 mm på måndag och tisdag. Det lär ju dunsta innan det träffar marken. Å andra sidan är det första gången det lovas regn här på över en månad!
 
SMHI PÅSTÅR att det ska komma regn här på måndag... men de hinner ju rycka bort det ännu :meh:
Vanliga somrar, då det ju i mina trakter brukar regna fullt tillräckligt, brukar det alltid finnas lite sol de sista dagarna på prognosen. Sen förblir de dagarna liksom en vecka bort. I min familj skämtar vi om att det är suicidprevention, inte väderprognos egentligen.

I år är det tvärtom. Löften om regn som en hägring i fjärran för att förhindra att vi helt tappar fattningen.
 
Vanliga somrar, då det ju i mina trakter brukar regna fullt tillräckligt, brukar det alltid finnas lite sol de sista dagarna på prognosen. Sen förblir de dagarna liksom en vecka bort. I min familj skämtar vi om att det är suicidprevention, inte väderprognos egentligen.

I år är det tvärtom. Löften om regn som en hägring i fjärran för att förhindra att vi helt tappar fattningen.

Frågan är ju då om de där millimetrarna är en chimär eller ej...
 
Det regnade natten till måndag och det har regnat idag. Det tar sig :banana: det lovas dessutom mer regn i morgon kväll samt nästa vecka :banana:
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
11 695
Senast: Snowball
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 823
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp