Bukefalos Oläsbart forum

Jag har en Sony Xperia och gjorde en systemuppdatering i morse. Använder chrome som standard, och har inte upplevt några problem efter uppdateringen, allt fungerar som vanligt.

Gunnar

Moderator
Frågan är om du har något annat program som stör chrome eller någon inställning i chrome som spökar.
Ett test som jag inte vet om det ger så mycket är att installera firefox och se hur det fungerar där.

malumbub

Trådstartare
Frågan är om du har något annat program som stör chrome eller någon inställning i chrome som spökar.
Ett test som jag inte vet om det ger så mycket är att installera firefox och se hur det fungerar där.
Kan det bli så av en systemuppdatering? Jag har verkligen inte gjort några andra ändringar.

Provade, igår, en adblock-webläsare, men det blev inte bättre. Istället för reklam var det bara tomma fält, funktionerna jag saknar var fortfarande borta.

Gunnar

Moderator
Jag har inte så många fler förslag, som det verkar är det något som hänt med just din mobil.
Har du provat att rensa cachen för webbläsaren, vet inte om den webbläsaren du provade kan använda samma som chrome.
Att återställa mobilen är kanske lite väl drastiskt om du inte har några andra problem. Något kan ha gått lite snett vid systemuppdateringen, en sådan kan väl ofta uppdatera en del av alla program/appar som följer med mobilen som standard ex.vis webbläsaren?

malumbub

Trådstartare
Jag har inte så många fler förslag, som det verkar är det något som hänt med just din mobil.
Har du provat att rensa cachen för webbläsaren, vet inte om den webbläsaren du provade kan använda samma som chrome.
Att återställa mobilen är kanske lite väl drastiskt om du inte har några andra problem. Något kan ha gått lite snett vid systemuppdateringen, en sådan kan väl ofta uppdatera en del av alla program/appar som följer med mobilen som standard ex.vis webbläsaren?
Rensade cache direkt jag upptäckte problemet.
Nej, inga andra problem, bara Buke.

Hästdiskussioner nu

• Annonsera mera V
  • Bete på nysådd
  • Artros i kronleden - erfarenheter?

Övrigt-diskussioner nu

• Definiera hälsosam
  • HorseReality XI
  • Att hinna leva

Dagbok

• Borde jag flytta?

Radannonser