Oläsbart forum

malumbub

Trådstartare
Är jag ensam om detta?

Screenshot_20190414-071422.png


Funktioner och text försvinner på grund av reklamrutorna.
 
Jag har en Sony Xperia och gjorde en systemuppdatering i morse. Använder chrome som standard, och har inte upplevt några problem efter uppdateringen, allt fungerar som vanligt.
 
Frågan är om du har något annat program som stör chrome eller någon inställning i chrome som spökar.
Ett test som jag inte vet om det ger så mycket är att installera firefox och se hur det fungerar där.
 
Frågan är om du har något annat program som stör chrome eller någon inställning i chrome som spökar.
Ett test som jag inte vet om det ger så mycket är att installera firefox och se hur det fungerar där.
Kan det bli så av en systemuppdatering? Jag har verkligen inte gjort några andra ändringar.

Provade, igår, en adblock-webläsare, men det blev inte bättre. Istället för reklam var det bara tomma fält, funktionerna jag saknar var fortfarande borta.
 
Jag har inte så många fler förslag, som det verkar är det något som hänt med just din mobil.
Har du provat att rensa cachen för webbläsaren, vet inte om den webbläsaren du provade kan använda samma som chrome.
Att återställa mobilen är kanske lite väl drastiskt om du inte har några andra problem. Något kan ha gått lite snett vid systemuppdateringen, en sådan kan väl ofta uppdatera en del av alla program/appar som följer med mobilen som standard ex.vis webbläsaren?
 
Jag har inte så många fler förslag, som det verkar är det något som hänt med just din mobil.
Har du provat att rensa cachen för webbläsaren, vet inte om den webbläsaren du provade kan använda samma som chrome.
Att återställa mobilen är kanske lite väl drastiskt om du inte har några andra problem. Något kan ha gått lite snett vid systemuppdateringen, en sådan kan väl ofta uppdatera en del av alla program/appar som följer med mobilen som standard ex.vis webbläsaren?
Rensade cache direkt jag upptäckte problemet.
Nej, inga andra problem, bara Buke.
 
:banana::banana::banana:
Jag tror att jag ÄNTLIGEN löst det.
Fråga mig dock inte hur. För exakt vilket steg det var som avgjorde vet jag inte. Men nu är det rensat och åter rensat och utloggat och inloggat.
 
Eller så var det min uppdatering i går som löste det, antagligen inte, men bra att det löst sig oavsett.
 
Eller så var det min uppdatering i går som löste det, antagligen inte, men bra att det löst sig oavsett.
Hade kunnat vara...om inte forumet blivit så sjukt jobbigt att surfa på, så att jag höll på att slänga iväg telefonen i frustration och letade som en tok efter en lösning i Chrome. Så om du inte råkade uppdatera precis under de minuter jag irrade runt, så var det nog inte det...

...eller så är det en kombo.
Oavsett vilket så är jag glad att det löste sig.
 
Om du vet vad du gjorde som fixade det får du gärna skriva det, kanske kan hjälpa någon annan längre fram.
Tillägg:
Läser dåligt, såg nu att du inte visste, men du kanske har en gissning ungefär var i chrome du var inne och fixade?
 
Om du vet vad du gjorde som fixade det får du gärna skriva det, kanske kan hjälpa någon annan längre fram.
Tillägg:
Läser dåligt, såg nu att du inte visste, men du kanske har en gissning ungefär var i chrome du var inne och fixade?
Jag vet att jag var inne på Platsinställningar, men även annat. Det andra hittar jag inte nu. :rofl::angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: swemale
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Är det något folk i allmänhet gör? Eller hur vanligt är det? Hur många procent av befolkningen tror ni regelbundet skriver I...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp