Olika kundklubbar

Barbabelle

Trådstartare
Vilka är ni med i?
Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni?
Vilken är den generösare kundklubben ni är med i och varför?
 
Jag är med i ett flertal. Flera av dem är jag med i för att de haft något "gå med i klubben och få rejäl rabatt på första köpet" samtidigt som jag planerat ett dyrare inköp, och då är det trevligt med rabatt. Den enda klubb jag verkligen uppskattar är Ica :cautious: (kan ha att göra med att mat är det enda jag köper regelbundet. Få kundklubbar lönar sig för den som köper en produkt per år typ)
 
Vilka är ni med i?
Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni?
Vilken är den generösare kundklubben ni är med i och varför?
Är med i många, oftast för att jag köpt en vara så har det varit rabatt om man går med klubben eller liknande. Brukar avregistrera mig sen efter köpet för reklamutskick/sms osv. Men uppskattar Coops poängklubb. De har ibland ”rea” så då har vi passat på att köpa biobiljetter för halva poängpriset. Det har verkligen lönat sig!
 
Jag har för de matbutiker (Ica, Coop och Willys) som finns i min närhet och det handlade hyfsat regelbundet i. Sen har jag några på de klädbutiker, sportbutik och andra butiker jag handlar någorlunda frekvent i. Har som krav att de ska kunna se medlemskap på mobilnummer eller personnummer annars orkar jag inte hålla på. Är nog totalt ett 10-tal.

Jag planerar ofta klädinköp och liknande och kan ofta vänta några veckor på en rabatt så tycker det är smidigt att få notiser om när det är läge. Gillar mest rabatter och bonuscheckar. Tycker övrigt med en massa val blir för krångligt.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bytte altandörr och det är inget handtag på utsidan. Hur kan jag stänga den när jag går ut? Vill inte att värmen smiter ut.
2
Svar
23
· Visningar
1 302
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Sel
·
Hemmet Vilket försäkringsbolag har ni valt ni som bor i villa och varför valde ni det ni valde? Hur stort hus har ni och ungefär vart i landet...
Svar
15
· Visningar
654
Senast: G-uldlock
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde en sak Den fungerade bara delvis vid ankomst Erbjöd mig att ta tillbaka den Köparen valde att behålla mot sänkt pris. Nu vill...
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp