Om det bara fick finnas en sida på hela Internet...

Bankens sida tror jag. Iofs skulle det väl funka med sån man skrev OCRnr, summa osv i ett block också..
Står nog mellan banken och buke.

Orka stå och köa på banken stup i ett liksom..
Såvida man inte får ha appar då, då kommer man ju runt behovet av banken.
 
Bankens sida tror jag. Iofs skulle det väl funka med sån man skrev OCRnr, summa osv i ett block också..
Står nog mellan banken och buke.

Orka stå och köa på banken stup i ett liksom..
Såvida man inte får ha appar då, då kommer man ju runt behovet av banken.
Jag minns innan blocken kom, då fick man köa på posten för att betala räkningar varje månad.
 
Busstidstabellen/appen. Just sayin'. Internet har jag växt upp och levt utan även i vuxen ålder och då även utan busstidstabellen som app, men attan vad den gör livet enklare.
 
Spontant säger jag buke, spenderar mest tid här. Samtidigt skulle jag bli knäpp om inte banken kunde skötas online. Behöva ringa eller stå i kö för att sköta sina ärenden.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 206
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: Ava22
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 994
Senast: MiaMia
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp