Om detta att bli äldre....

Annapanna666

Trådstartare
Händer mycket med en när man passerat 50..
Värme vallningar, obstinat ( värre än nånsin)
Kan inte valörer på mynt...
Börjar likna mormor!
:banghead:👀
 

Bifogade filer

  • 369112DE-49BF-432B-91F0-69373381C530.jpeg
    369112DE-49BF-432B-91F0-69373381C530.jpeg
    57,9 KB · Visningar: 62
Känns igen:D
Nu har iofs vallningarna minskat (blir snart 55) men pengarna är fortfarande ett dilemma... Varför i hela friden har man ändrat så att storleken i princip är densamma??? Betalar sällan kontant, men på jobbet kommer en del kontantkunder och känner mig väldigt obekväm när jag ska fixa växeln:o
Kan även lägga till det något sämre minnet, det stör mig enormt:p
För övrigt är jag rätt nöjd med att åldras, skyller emellanåt på min ålder när krafterna tryter, har inte alls samma ork längre
 
Händer mycket med en när man passerat 50..
Värme vallningar, obstinat ( värre än nånsin)
Kan inte valörer på mynt...
Börjar likna mormor!
:banghead:👀
Ja att åldras är inget för veklingar!! Jag har kräm som lindrar svett och värmevallningaf. Men det tar inte bort dem helt. Har fått ett humör som förvånar mig själv😚 Tar ton mot chefen vilket också förvånar mig. Jag som alltid trott och tyckt att chefen vet bäst......Men har träffat världens man som får mig att känna mig saftig och ung- har aldrig haft det så bra som nu. God ekonomi ingen oro för barnen längre, lugnt och skönt. Jag vill bara att allt med min kropp ska vara som förr😢
 
Jag älskar den jag är idag, som äldre (fy sjutton för att vara den jag var vid 20 ... eller 30!) MEN jag önskar såååå att jag var det i en 20-årings kropp. SÅ mycket jag hade gjort då! Ok, jag VET att alla dessa år sedan jag var 20 är de åren jag behövt för att lära mig allt jag vet idag, för att bli den jag är idag ... men nu har jag så lite tid att verkligen använda mina lärdomar. Nån sa, att Youth is wasted on the young. Ibland håller jag med. Jag vill vara den jag är idag - men kunna utnyttja det i en ung kropp. I ett liv som ligger framför mig. Det stör mig gränslöst.
 
Jag älskar den jag är idag, som äldre (fy sjutton för att vara den jag var vid 20 ... eller 30!) MEN jag önskar såååå att jag var det i en 20-årings kropp. SÅ mycket jag hade gjort då! Ok, jag VET att alla dessa år sedan jag var 20 är de åren jag behövt för att lära mig allt jag vet idag, för att bli den jag är idag ... men nu har jag så lite tid att verkligen använda mina lärdomar. Nån sa, att Youth is wasted on the young. Ibland håller jag med. Jag vill vara den jag är idag - men kunna utnyttja det i en ung kropp. I ett liv som ligger framför mig. Det stör mig gränslöst.
Jag skulle vilja ha och behålla den kroppen jag hade mellan ca 40-50 år. Då hade jag gått upp lite i vikt så att jag började känna mig mer kvinnlig, fick lite former.
Sedan kom det en liten mage... :(
Och efter 55 kom lite annat som jag inte vill ha.
Men det där om Youth var bra skrivet.
 
Jag bryr mig inte så mycket om hur kroppen ser ut, däremot skulle jag vilja att den var lika funktionell som för 20 år sedan! Dvs smidighet, styrka och balans.
 

Liknande trådar

Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: Mkb
·
Hästvård Hör mig för om någon varit med om liknande och vill dela med sig av sin erfarenhet kring det. Bakgrundsinformation: Min häst fick en...
Svar
15
· Visningar
1 888
Senast: ll.96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp