Om din häst hade ett soundtrack *spin-off på hundtråden*

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Sorry om jag snor din idé nu @Migo - men kände mig bara tvungen att göra en "hästvariant" på din frågeställning :)

Om din häst hade haft ett soundtrack - vad hade det varit då?

Personligen har jag tillskrivit honom Kents - VinterNoll2. Inte bara pga. titeln utan även innehållet. Den beskriver honom och våran relation väldigt bra - vi är inte starka utan varandra och han är milt "osäker".
Kan även tillskriva honom Colbie Caillats - Try. Om man ser det ur ett "hästumgänges-perspektiv". Han försöker passa in i hagen, men det lyckas aldrig och allt som oftast slutar det med att han mobbar de andra hästarna istället. "Ska spela cool men är lite skör på insidan".

Hade han kunnat läsa nu hade jag nog blivit skallad eller något. :grin:

Hade han själv fått tillskriva sig någon låt hade det väl varit typ Tina Turners - Simply The Best. Inte bara för refrängen, utan för innehållet. (Hans kärlek till mig).
 
Min hade haft Rosa Pantern theme. För att han är så satans klumpig men ändå lyckas ta sig relativt helskinnad genom alla sina klumpigheter. Vad sägs om en bakutspark som var lite för hög så han slog över och gjorde en kullerbytta, reste sig och fortsatte som om inget hänt? Jag fick typ hjärtsnörp och trodde han brutit nacken millisekunden innan han reste sig (jag satt alltså inte på).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp