Bukefalos 28 år!

Om du gjorde en dejting app,

Tranan

Trådstartare
1 Vad skulle den heta
2 Vem skulle användare vara.
3 speciella features?

Min skulle heta
1 Hinder
2 För oss som inte är så socialt bekväma
3 ett navigerings verktyg som visar positionen av andra användare så du kan vara ifred. Eller sitta på avstånd och längta.


Som vanligt tar jag inte ämnet på allvar.
 
Där har varit många diskussioner om att saker inte har respekterats, så hinder för att få upp någon om man tex skrivit utan barn eller inte vill ha barn, med tanke på de vanligaste ettriga kommentarerna.
Man skulle kunna tänka sig ett graderingssystem där det ska vara tillräckligt "rätt" fast valbar nivå givetvis.

Tänkte på de där diagrammen de ritade till hundarna som ibland diskuteras ivrigt, fast för vad man vill ha respektive vad man så att säga har att erbjuda. Och hamnar diagramstrecket utanför den breda acceptabeltzonen så kommer det inte upp. Blir då en böljande zon och ett streck för var och en som överlagrats. Tänk vad många sidor med tugg om dessa diagram det skulle bli på Buke! Diagrammen skulle bli mycket viktigare än individen - för att inte tala om avelsvärdet osv.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 271
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
875
Senast: Rosett
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 395
Senast: Barbabelle
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 577
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Simskola?
  • Betyg idrott högstadiet
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingststationer
  • Tungband
  • Olika sätt i olika länder

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp