Om du hade fått...

Sv: Om du hade fått...

Måste det vara på Ikea? Och måste det vara leksaker?

Jag är inte särskilt förtjust i just leksakerna på Ikea, men hade jag varit tvungen att bränna 1000 pengar på leksaker där hade jag köpt ett ritstativ, några rullar papper till det och några uppsättningar av förpackningen med pennor+kritor+vattenfärg (som jag gillar för att det är så mkt pigment i dem - varnar för användande av vattenfärgen utan plastförkläde på dock... :eek: )
Sen vete katten... Beror nog på ålder på barnet också.
 
Sv: Om du hade fått...

Kryptunneln och ett lektält, definitivt! Kryptunneln har varit väldigt populär här hemma.
 
Sv: Om du hade fått...

Tror inte jag skulle lyckas bränna 1000kr på leksaker på IKEA...(är där ganska ofta och hittar nästan aldrig något på just barn/leksaksavdelningen)

Som ameo säger så beror det ju på barnets ålder, utgår från mina barns ålder (2½ resp ½år)

Kryptunnel, uppblåsbar sittpuff+överdrag, ritstativ, kulram och något stort gosedjur är det jag kommer på. Den lilla skulle nog bara på gosedjur...

Barnbord + stolar, men det räknas väl knappast till leksaker?
 
Sv: Om du hade fått...

Jag tror för min del att det skulle vara att kasta pengar i sjön genom att köpa leksaker för 1000 kr.
Nikki gillar nämligen bara sånt som inte är leksaker; pappas bälte, mammas mobiltelefon, grytlock, plastmuggar och annat som man kanske inte skulle gissa själv skulle falla henne i smaken. :p

Men när hon blir lite större så finns det nog en hel del jag skulle kunna köpa.
 
Sv: Om du hade fått...

bord, två stolar, lektältet, den stora mjukiskrokodilen.... hmmm sen vet jag inte det är i alla fall saker min dotter uppskattat...
 
Sv: Om du hade fått...

Jag hade i alla fall köpt en sådan där gunghäst som er ut som en älg. De är ju hur fräcka som helst. En gungälg helt enkelt. Kostade 299:-
 
Sv: Om du hade fått...

Samma som Ramona. En gungälg, helt klart!! :laugh:

Men sen vete katten. Hade nog satsat på saker som lådor för förvaring av leksaker och de små glasen i plast- suveräna när de ska lära sig dricka ur glas.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha ett par överdragsbyxor, tillräckligt vattentäta för promenader i regn. Ofodrade. Men jag är knappt 160 cm lång och...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Hur stora rum har era barn? Vi funderar på att göra om lite men blir lite fundersamma på storleken på rummen. Vi skulle vilja göra två...
Svar
15
· Visningar
1 042
Senast: Imogen
·
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 134
Senast: Voeux
·
Utrustning Den andra blev full och vi shoppar på. 😅Fyndade ett SD kandar för 1000 kr, vanliga priset är 3000 kr. Hur nöjd som helst och testade...
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
89 720
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp