Om du kunde fråga din häst...

Jag har haft 6 olika utprovade än så länge och ingen har kunnat hjälpa mig rätt. Han har hög och bred manke, mycket bogar och extremt kort rygg. Har ganska bra koll själv också men min häst säger inte så mycket. Skulle hellre se att han var lika tydlig som han är om mat och borstar.
Sadelmakare. Inte utprovare. Nån som dessutom säljer begagnade sadlar åt folk för en liten slant för besväret. Inte nån som kommer dragande med nya sadlar som de säljer för nåt speciellt märke.
Var bor du?
 
Min stora: vad är det du pratar om hela tiden? (Hon gnäggar och hummar mest jämt.) och: Berätta varför du blir så stressad och rädd ibland.
Lilla: När är det som enklast för dig att trava? (Femgångare med svag trav.)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 226
Senast: jemeni
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: BornAgain
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 395
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp