Om FBs funktioner

Rie

Trådstartare
Jag har en FBvän som skriver intressant men tyvärr så länkar hon oerhört massor.
Jag får då upp ett meddelande om detta.
Länkarnas innehåller är jag heller inte intresserad av att läsa.
Finns det någonstans jag kan ta bort att jag får upp meddelandet om att hon länkar?
Eller är det allt eller inget som gäller ?
 
Är det inte enklare att fråga henne om det? Kan vara så att hon "lajkar" saker på andra sidor än facebook och det kopplas ihop med hennes facebook via cookies och publiceras på hennes FB sida. Går att ställa in så det inte sker (för henne alltså).
 
Det där ändrar du själv i dina inställningar "runt just henne"
Tyvärr måst du välja bort alla notiser då. (hennes)
 
Om det är andra Facebooksidors poster hon delar på sin sida så kan du välja bort att se poster från dom sidorna.
 
Är det inte enklare att fråga henne om det? Kan vara så att hon "lajkar" saker på andra sidor än facebook och det kopplas ihop med hennes facebook via cookies och publiceras på hennes FB sida. Går att ställa in så det inte sker (för henne alltså).
Får kolla.
 
Om det är andra Facebooksidors poster hon delar på sin sida så kan du välja bort att se poster från dom sidorna.
Jo, det vet jag.
Men jag får meddelanden om att hon "har delat" så det är nog både FBsidor och hemsidor.

Men hur väljer jag bort de sidorna?
Jag vet att jag kan välja bort det hon gillat, tex kompisen Anna Annasson, men det är ju bara den personen då.....
 
Är det från samma sidor hela tiden, kan du välja (i själva inlägget) att inte se saker från "Sidan Sidan" s a s. Alternativet är att slå av allt från den vännen.
 
Du kan ju slå av allt, men eftersom du vet att hon postar bra saker så är det ju enkelt att gå in och kolla bara på hennes sida då och då. Det är inte idealiskt men ändå
 
Är det från samma sidor hela tiden, kan du välja (i själva inlägget) att inte se saker från "Sidan Sidan" s a s. Alternativet är att slå av allt från den vännen.
Det är olika sidor hela tiden, annars hade jag gjort det.

Får kanske plocka bort att få aviseringar av henne och gå in och läsa på hennes sida i stället.
 
Jag skulle vilja ha möjligheten att bara få se sådant som personen lägger upp själv (bild/text) och inte sådant som delas/gillas, men det verkar tyvärr inte finnas någon inställning för det. Det är lite drygt att behöva stå ut med skräpet som vissa delar samtidigt som man inte vill missa när de lägger upp egna bilder.
 
Jag har tagit bort aviseringar från henne, både på datorn och i mobilen.
Trots detta fortsätter jag att få aviseringar om sidor hon länkar till.......suck..
 
Jag har tagit bort aviseringar från henne, både på datorn och i mobilen.
Trots detta fortsätter jag att få aviseringar om sidor hon länkar till.......suck..

FB har något jäkla spel. Jag har en vän som postar 50 inlägg per dag typ, om ingenting. På nivån "dags kliva upp, nu åker jag till jobbet, förmiddagsmöte, lunch, fika, handla lite innan jag åker hem, dags åka hem nu" - ja ni fattar. Jag får en avisering varje gång.

Har slagit av aviseringar, har tom slutat följa men det hjälper inte, jag får ändå aviseringar hela tiden :/
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: starcraft
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 711
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: MiniLi
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
12 741
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp