Om havrepiggelin igen

S

Spirelli

Har pratat med Krafft om häst som blir hög på havre. Dom rekommenderade Groov istället för Ponny. Skulle avvakta minst tre veckor för att se om det blir bättre. Ev magnesiumbrist kunde också ge en stressig häst. Betfor var inte heller så lyckat. För övrigt var namnbyte på en del sorter aktuellt.
 
Krafft och övriga foderförsäljare är väl kanske egentligen inte rätt sätt att hjälp, svaret är ju rätt givet :)

Ponny innehåller ingenting sådär direkt, kastar mest pengarna i sjön. Så då är ju iaf Groov en bättre rekommendation :)

Behövs det kraftfoder?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 899
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 505
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 202
Senast: Mabuse
·
Hästvård Varning för långt inlägg, det råkade bli en del. Idag kom hästen in med tre skor och en rejäl bit hov mindre igen, ena fram är det som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
23 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp