om man har spelat

C

chrisse

vinnare och plats och så kommer den ena hästen man spelat på tvåa. visst blir det inga pengar då?
Visst måste man ha båda hästarna?
 
hum... nu är jag inte riktigt med här chrisse.. :)

Vaddå, (rätta mig om jag har fel)
Du ska spela på två hästar, slänger in VP på båda hästarna och ena hästen inkommer som andra. Då får du pengar för den hästen, men om du däremot spelar komb på dom, och ena inkommer som andra och den andra som trea eller sämre blir d ingen vinst.

Så är det... :)
 
hm jag vet inte om jag spelat vp eller komb :o
hehe
men som du sa. jag har kört två hästar som både vinnare och tvåa varav den ena hästen kom tvåa och den andra blev inte placerad..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 543
Senast: Gunnar
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Smoothi
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 652
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp