Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Nikki o Fabian skrev:
ingår frakt i priset då eller tillkommer den?
Någon som vet fler tillverkare än t*daholms vagnar?

Vad är det för vagn du är ute efter?

När jag köpte min från Drive-Out så körde jag upp och hämtade den själv!
Fick själv stå för transportkostnaderna annars, å det hade kostat ganska mycket att skicka den med lastbil! :o
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Jag är ute efter en vagn att annvända till bröloppskörningar.
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Är det en snäll vagnstillverkare så kanske h*n kan köra hem den till dig mot milersättning. Fraktbolag kostar flera tusen. Alternativet är att du hämtar den själv, och jag tror att det är det de flesta vagnstillverkare vill att köparna gör.
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Hej!

Jag har en shettis som är 94 cm. Vi har en liten sulky att köra med. Som sagt den är rätt liten så ibland är tankarna att man skulle köpt en lite större vagn, som även lite större personer kan åka i. Jag själv är rätt liten fast jag är i vuxen åler :smirk: ... Har någon tips om vad för slags vagn som kan vara bra till vanlig motions och söndagskörning till ett bra ( billigt) pris?
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Troed Hansson
Jensa
Torpängarn
Drive Out
Henrik Koier Andersen
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Börjes har trevliga vagnar till bra priser!
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Koier gör. Men du spelar i en högprisklass när du letar efter en nytillverkad bröllopsvagn. Äldre trillor är betydligt billigare.
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Jag vet, jag har ju en äldre trilla redan, men är inte riktigt nöjd, men vem vet det kanske blir bra i slutänden.
 
Sv: Om man ska köpa vagn från en tillverkare

Equusdriving
En nytillverkad bröllops/finvagn är dyr. En upprustad äldre tilla i bra körbart skick kan man nog få lite billigare runt 20-30000 o uppåt skulle jag tro.
Beror ju lite på bla modell, utseende vad som är rustat oxå.

/Lisa
 

Liknande trådar

Hemmet Vi måste byta fönster till huset och funderar på vad vi ska köpa. Underhållsfritt vore förstås underbart. Men hur hållbara är...
2
Svar
20
· Visningar
1 142
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 283
Senast: Wille
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·
Körning Körnoob här :D Det går framåt med körträning för vår shettis och jag börjar lite smått fundera på egen vagn. Men jag undrar, får man...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: misan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp