Om man vill analysera något?

Sv: Om man vill analysera något?

Kostnaden lär antagligen bero på hur svårt ämnet är att separera från pulvret. Men någon form av lab som de du fått tips om ovan är väl vad du ska söka efter. Om du inte känner någon kemist med tillgång till lab och för lite att göra som kan ta sig an lite av pulvret förstås..
 
Sv: Om man vill analysera något?

Precis, vi vet ju inte alls vad det är för ämne och olika ämnen kostar olika att testa för. Vissa är enkla och man kan få ett snabbtest för en billig peng. Andra som inte är så vanliga kan bli väldigt dyra och kräva att man skaffar referens för att kunna göra analysen, vilket kan bli väldigt väldigt dyrt.
 
Sv: Om man vill analysera något?

Skruvat att drömma om att vara död och titta på sin kropp. :eek: (Har jag aldrig gjort vad jag kan minnas.)

Sedan min totalt skruvade dröm om att vara en uggla (dök efter grå strumpor på golvet i tron om att det var lämmlar) där jag vaknade uppflygen på fotgaveln i sängen, stint fixerande min dåvarande sambo, har alla drömmar före och efter känts som mellanmjölk...:D.
 
Sv: Om man vill analysera något?

Vad hade du då kalasat på för förbjudna substanser Sar? :laugh:

Lite OT men jag har nåt mycket farligt i mitt lager, det är en flytande substans som Är helt livsfarlig i större mängd och som dödar 100-tals människor bara i vårat land årligen. I stort sett alla som dör av cancer har fått i sig ämnet. Jag talar om Divätemonoxid och jag undrar var man ska lämna in denna ytterst farliga kemikalie när man vill göra sig av med den? Nån som vet? :confused:
 
Sv: Om man vill analysera något?

Med tanke på att det är vatten är det väl bara att dricka.

Finns det inte tillräckligt med lektrådar att härja i?
 
Sv: Om man vill analysera något?

Sedan min totalt skruvade dröm om att vara en uggla (dök efter grå strumpor på golvet i tron om att det var lämmlar) där jag vaknade uppflygen på fotgaveln i sängen, stint fixerande min dåvarande sambo, har alla drömmar före och efter känts som mellanmjölk...:D.

:rofl: Underbart!

Något av det mest skruvade jag har drömt var att jag sköt heroin och fick en världens kick. En otrolig euforisk känsla som jag aldrig känt i vaket tillstånd. (Det närmsta jag har kommit heroin är typ treo komp.) Bisarrt och fascinerande att hjärnan kan hitta på starka känslor/kroppsliga upplevelser sådär.
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
18 978
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 836
Senast: Seaside
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 338
Senast: Lobelia
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vi som letar hus
  • Komma i kontakt med Telia

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp