Bukefalos 28 år!

Om någon vill se mig på TV...

Gabbi

Trådstartare
..så är ikväll en ypperlig tidpunkt. I våras fick jag bittert erfara att det kan betala sig att sitta hemma i soffan och vara en besserwisser och skrika svaret på alla frågor i Vem Vet Mest. Vips hade sambon anmält mig dit, de ringde och ställde något trettiotal frågor och just när jag trodde vi skulle säga tack och hej och jag kunde återgå till min frukost, så sa de att jag var välkommen att spela in ett program i maj.O_o

Det var lite nervöst sekunderna innan vi körde igång, men det gick över. Tydligen har det hänt att folk bara klivit ner från pulpeten och gått sin väg. Så illa var det inte för mig. Överlag tycket jag att frågorna var hyfsat svåra. Några väldigt lätta blandat med sådana som var tuffa att svara på, på de tre sekunder man har på sig. Hade turen att få en hästfråga och insåg sedan ögonblickligen att jag kunde för mycket om hästar för att komma på det svaret på tre sekunder. Ungefär tio olika alternativ dök upp i huvudet samtidigt.

19.00 i SVT, tror det brukar vara ettan?:nailbiting:
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

satt just och funderade på vad det är för program.. men nu kom jag på det :D
får se om jag kommer ihåg det så ska jag hålla tummarna ;) för du tävlar väl mot fler om jag minns rätt?
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

De där tre sekunderna är inte långa alls när mn står där. Men oj vad kul jag tyckte det var!!
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Spännande :) Har också varit på väg till inspelning av det, men hade tyvärr tenta då det skulle ske sen har jag aldrig vågat anmäla mig.
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Nej, de är jäkligt korta. Hur gick det för dig?
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Första gången var jag den sista aom åkte ut innan dagfinalen. Sen ringde SvT och frågade om jg ville vara med igen. Då vann jag min vecka och var näst sista som åkte ut innan dagfinalen i vinnarveckan.
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Va roligt, jag brukar alltid somna till det programmet (på SVT Play då), får kanske försöka hålla mig vaken längre beroende på hur det går för dig ;)
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Kommer du att heta "Gabbi" där också eller hur vet vi vem som är du? ( Antar att det inte är du själv på Avataren ;) )
Så vi inte hejar på fel människa :D
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Kommer du att heta "Gabbi" där också eller hur vet vi vem som är du? ( Antar att det inte är du själv på Avataren ;) )
Så vi inte hejar på fel människa :D

Jag tror nästan att ni kommer att lista ut det :-) Och ja, Gabbi är mitt smeknamn, jag heter Gabriella.
 
Sv: Om någon vill se mig på TV...

Åh, där har jag också varit med!!!
Tyckte det var superkul!!!
Ska kolla ikväll :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp