Bukefalos 28 år!

Om ni far valja EN sak att gora

Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Sorry, men fragan menar mer en sak att gora, nagot att "accomplish". Att leva frisk eller kopa en vinst lott platsar inte riktigt i det.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Då tänker jag ta mig friheten att svara år TinyWiny!

Hitta botemedel till sjukdomen/skadan!!
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Kladdkaka! Det har jag iaf inte misslyckats med hittills ;).

Edit: eller missuppfattade jag frågan? Handlar det om vad vi helst vill uppnå? I så fall måste jag klura lite till...
 
Senast ändrad:
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Tänkte först på rida, men det vore ju ingen vits då.

Klafsa fel socialt vore kul om man inte kunde göra, dvs jag skulle vilja ha total social tolkningsförmåga och alltid säga rätt sak.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Kunde jag klara min tenta imorn skulle jag vara glad och tacksam en lång stund framöver. Aldrig haft så här mycket ångest någonsin inför en sketen skrivning, fy tusan!
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Stoppa miljöförstöringen globalt. Sedan skulle jag luta mig tillbaka och vara rätt nöjd, faktiskt. :)
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Jag stämmer in med flera före mig. Att gå ner i vikt och förbli smal skulle vara på min topplista.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Att min behandling mot ätstörning hjälper och jag får ordning på mitt ätande samt då kan gå ner i vikt och stanna där.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

Skapa mig en förmögenhet.

Faktiskt.

För det är så mycket av de andra sakerna som ligger mig varmt om hjärtat som hade kunnat ordnas om jag hade haft obegränsat med pengar. Även om inte hälsa kan köpas för pengar så kommer man ändå, så som det har utvecklats idag, mkt snabbare fram och kan få bättre vård om man har mkt pengar på fickan.

Med obegränsat med pengar kan jag även satsa på forskning för att förbättra min, min familjs och andras hälsa.

Så det må låta ytligt men jag skulle faktiskt välja att skapa mig en oändlig förmögenhet.
 
Sv: Om ni far valja EN sak att gora

jag skulle vilja klara min doktorand galant :) ( fast jag maste fa positionen forst :cautious: inatt dromed jag att jag fick pengarna men att univeristetet ifraga inte ville ha mig :nailbiting:)
 

Liknande trådar

Mat Jag har hyfsat klart for mig vad jag tankt ha pa julbordet nu har jag lovat att "Visa hur vi gor i Sverige" till Svensk-attlingar som...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 882
Kropp & Själ HUR far man mandelflarn som ar harda och sproda och inte mjuka? Jag foljer Svenska recept slaviskt, kopte en flaska ljus sirap for...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 365
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 168
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp