Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Tassetass

Trådstartare
... ställ in den i badrummet! :idea:

Hur mycket förvaring som helst:

20090124153.jpg


Svårt att få med hela badrummet i ett kort:

20090124152.jpg


20090124155.jpg


En annan vinkel:

20090124151.jpg


Toalettkonst; Kalle och Hobbe :

20090124156.jpg


Kommer bli riktigt snyggt när jag fått in min nya matta; en stor rund ryamatta som ska ligga framför toaletten/tvättstället. Då badrummet är så stort och duschen så långt bort blir det aldrig ens fuktigt där mattan ska ligga och det är så mysigt med ryamattor. :love:

Fy fan vad det är kul med inredning! :bump:
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Vilket GIGANTISKT badrum! Mitt är så litet att jag nästan får backa ut därifrån!

Visst är inredning kul? Jag längtar tills jag kommer hem och får sätta igång i min lägenhet!
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Ja, det är löjligt stort. :D Tidigare var det två rum, badrum och tvättstuga, som de slog ihop till ett stort schabrak när de renoverade 2006. Jag klagar verkligen inte. :D
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Ja om man ändå hade haft ett sånt där stor så hade jag satt in en. men om jag skulle göra det ny skulle jag sen knappt kunna vända mig:p
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Vi har galet lite förvaring i badrummet. Vi har faktiskt planerat att köpa en hylla just för ändamålet. :D
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Smart

Men skulle inte enns få in en bokhylla i mitt madrum även om jag själv står utanför :p
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Jättefint!!:love: Du har verkligen talang för det här!!:D

Jag önskar att jag inte hade haft nåt badkar och att de kunde ta bort det onödiga torkskåpet i mitt badrum... Då hade jag fått en massa mer plats!! Har en liten byrå som jag hade som badrumsmöbel i en annan lägenhet, den hade vart bra att ha där!!
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Talang ja, eller hur! :D Det som är så korkat är att jag i ett halvårs tid funderat på vad fan jag ska göra med den där bokhyllan då jag vill ha en större säng och en byrå i sovrummet... :grin: Plus att jag funderat på vad jag ska ha för byrå i sovrummet. Att jag har ett 11 kvm stort badrum som behöver förvaring och att jag hade ställt in en byrå i badrummet bara för att ställa den någonstans... Jag är ganska slow... :D
 
Senast ändrad:
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Äh, det spelar väl ingen roll!! När snilleblixtarna kommer är det för att hjärnan är mogen för dem just då!!;)

Själv har jag reducerat mitt antal Ikea-möbler med en nu, när jag gjorde ett byte med mamma och pappa!! De fick min låga Billy och jag fick två fina stapelbara bokhyllor som mamma och moster hade när de var små!! Ska bara tvätta dem och fräscha upp dem med ny vit färg i vår så blir det superfint!! Det var med en sån där idé som bara dök upp!!

Blir sugen på att göra en inredningstråd jag med!!:d Företråd nu och eftertråd i vår när jag fått nya tapeter och är klar med sovrummet!!:D
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Det var ett mycket bra sätt att tänka, det ska jag ta med mig. :D

Stapelbara bokhyllor? Bild!!
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

men bara för att du har ett gigantiskt badrum, jag menar 11 kvm det är väl ungefär lika stort som ett studentrum är, så varför inte hyra ut det som ett sånt?:idea:

nej, det var jättefint, jag har gjort upp en plan för min lägenhet nu och ska genomföra den inom en snar framtid, men det är en del grejer som ska införskaffas först, men det första är att byrån åker ut i hallen och den väggen ska jag hänga spegeln på istället. =mer space i huset. Sen ska jag köpa en ny tv-bänk, kasta ut databordet och köpa ett nytt soffbord. Jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra det här:D
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

smart det där, min mor har också ganska stort badrum och har satt in skåp för förvaring, jättesmart :)
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Din lägenhet har verkligen all potential att bli hur fin som helst! Men våga inte dra på IKEA utan mig. :devil:
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Smart

Men skulle inte enns få in en bokhylla i mitt madrum även om jag själv står utanför :p

Låter som att vi har samma storlek på våra badrum :p

Jag funderar på att sätta en vit Billy-bokhylla bakom toaletten. Om man skär lite i nedersta hyllan så att den får plats för toarör liksom mitt i tror jag det skulel fungera. Då får man kanske mer förvaring utan att det ser alltför dumt ut? Och jag behöver verkligen förvaring för handdukar och dyligt.

Ja, jag bor i studentkorridor. Men har i alla fall egen toa (utan dusch)!

/Jonaz
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

mitt badrum är pyttelitet och asdumt pplanerat så jag har bokhylla utanför darummet dvs i hallen där jag förvarar hårgrejer,smink,smycken,schamp,lotioner etc etc
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Åh vilket underbart badrum du verkar ha, jag ska nog slänga ut mina grannar o slå ut väggen så jag också kan få ett stort badrum :love:
 
Sv: Om ni har en bokhylla som ni vill bli av med...

Säger som andra: JISSES vilket stort badrum :p
Där kan du ju ha ett bubbelbadkar!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 390
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Jag är så så trött. Varje dag med min 8 åring är en kamp och har varit för jämnan känns det som. Varje samtal består till 90% av att få...
Svar
18
· Visningar
3 564
Senast: Diana
·
Fritid Nu ska vi snart ta tag i vårat ena badrum och jag känner att lite renoveringstips är på sin plats. Just nu ser det ut så här...
Svar
0
· Visningar
1 278
Senast: MM
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 226
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp