Om parkörning för nybörjare...

rNu har jag provat, på riktigt!
Har lyckats sälja mina för små selar och köpa nya i rätt storlek, detta samma vecka!

11401172_10152971548917404_1178438992606553255_n.jpg


Jag är så glad för mina välfungerande ponnysar!! :love::love::love::love:
Herrn till vänster är 21 år och erfaren, funkar klockrent. Damen till höger är min nyinkörda 24-åring, som funkar lika bra som om hon vore körd i all evighet.

Och så var det vagnhelhavren... :meh:
Tänkte köra och hämta barnen när de slutade skolan. Men kom inte ens halvvägs, sen låste sig ett av hjulen. Bara att köra åt sidan, stanna hästarna och koppla loss - underbara ponnysar som stod helt stilla tills jag var klar :love:. Och sen tömköra dem hem igen (2,5 km) för att hämta bilen och hämta ungarna en halvtimme för sent. :mad:

Men jag har provat att köra par :banana::bump::banana::bump: och det är värt hur mycket som helst! Ett av mina mål i livet är uppfyllt!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Frågat med glimten i ögat, men detta tycker jag är lite filosofiskt intressant. Vem är det som ska vara tacksam i en hundaffär...
Svar
12
· Visningar
1 386
Senast: Hyacinth
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 739
Senast: Lipperta
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 133
Senast: Mezcal
·
Körning Nån gång i livet ska jag lära mig att köra par med mina shettisar. En förutsättning för att lyckas med det är att man har utrustning för...
Svar
12
· Visningar
3 447
Senast: margita2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp