Det är som sagt en fundering såhär på helgen när veterinären inte jobbar. Som jag skrivit flera gånger kommer jag kontakta veterinär så fort de har öppet igen.

Nu har du kanske ringt din veterinär, men är hon försäkrad finns alltid FirstVet gratis även på helgerna både telefon och videosamtal. De har dessutom hjälpt mig en hel del för att komma vidare så jag kan diskutera behandlingar med min vanliga vet.
 
Nu har du kanske ringt din veterinär, men är hon försäkrad finns alltid FirstVet gratis även på helgerna både telefon och videosamtal. De har dessutom hjälpt mig en hel del för att komma vidare så jag kan diskutera behandlingar med min vanliga vet.

Jättebra tips, tack! Ska testa det nästa gång :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 764
Senast: SiZo
·
Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: netschjen
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp