Omlokaliserad

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har flyttat. Mina grejer flyttar på lördag, så just nu bor jag i ett ganska så tomt hus. De möbler jag har är ett bord och en stol. Sover gör jag på en madrass på golvet. Sen när jag fått hit alla mina grejer kommer det ändå att fattas massor så närmaste tiden kommer att gå i shoppingens tecken. Jag är inte helt road av det, men det är ju nödvändigt.

Modemet till internetuppkopplingen kom som planerat. Däremot kunde jag inte komma igång med det som jag tänkt. Säljaren hade nämligen kastat elkabeln som ska försörja fiberdosan med ström :banghead: . Undrar hur hon tänkte där. Telia skickade en ny och vips fungerade allting mycket bättre. Under tiden har jag varit ganska avskärmad från omvärlden då mobiltäckningen i huset tyvärr inte är den bästa. Ibland försvinner det helt. Jag har pratat med mamma två gånger idag och den ena gången bröts samtalet. Det gör att jag funderar på om jag behöver en signalförstärkare. Jag har ju en jobbtelefon numera och det vore inte bra om kundsamtal bara bryts. Tur i oturen så går mitt privata mobilabonnemang och jobbtelefonsabonnemang på samma nät, så det gör det enklare att skaffa förstärkare.

Annars då? Ja, jag är ganska trött. Idag kände jag redan efter lunch att jag hade kunnat gå och lägga mig igen. Det har varit väldigt intensivt sista tiden. Men nu ska jag bara se till att få hit mina grejer och sen landa i allt det nya.

Jag är i alla fall väldigt förtjust i min vedspis! (Hoppas att bilden syns.)

10881898_102211566840143_400099545_n.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 760
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp