Omotiverad

Status
Stängd för vidare inlägg.
För en vecka sen fick jag reda på att jag inte får vara kvar på stället där jag nu städat i 5 år.

Det känns åt helvete, den ansvariga tyckte visst att det varit alldeles för rent när jag städat :confused: och har nu tagit in ett annat bolag som ska städa hela stället på 3 timmar (jag har 8 timmar)

Känner mig på extremt dåligt humör och motivationen är i botten (jag kommer dock avsluta med flaggan i topp)
Är iallafall ordentligt uppstöttad av övriga som jobbar här, de är uppriktigt ledsna för att jag ska sluta. Samt tycker det är så himla dumt gjort.

Har fått vänner för livet här, så vi kommer ju ses utanför jobbet också. Men det är tungt när man trivs så fruktansvärt bra :(

Mitt första dagboksinlägg, var verkligen tvungen att få ut mig detta.
 
Senast ändrad:

För en vecka sen fick jag reda på att jag inte får vara kvar på stället där jag nu städat i 5 år.

Det känns åt helvete, den ansvariga tyckte visst att det varit alldeles för rent när jag städat :confused: och har nu tagit in ett annat bolag som ska städa hela stället på 3 timmar (jag har 8 timmar)

Känner mig på extremt dåligt humör och motivationen är i botten (jag kommer dock avsluta med flaggan i topp)
Är iallafall ordentligt uppstöttad av övriga som jobbar här, de är uppriktigt ledsna för att jag ska sluta. Samt tycker det är så himla dumt gjort.

Har fått vänner för livet här, så vi kommer ju ses utanför jobbet också. Men det är tungt när man trivs så fruktansvärt bra :(

Mitt första dagboksinlägg, var verkligen tvungen att få ut mig detta.
För rent?:banghead: chefen vill säkert spara pengar och förstår inte hur dum han är... Lider med dig! :heart
 
Tror du inte chefen menar typ det är för rent dvs du hinner göra "för noga" och alltså kan jobbet bli gjort på kortare tid egentligen, för man vill bara ha "baspaketet".
 
Tror du inte chefen menar typ det är för rent dvs du hinner göra "för noga" och alltså kan jobbet bli gjort på kortare tid egentligen, för man vill bara ha "baspaketet".

Kan vara så.

Jag började dock på 4 h, vilket inte funkade - det höjdes till 6 h och sen 8 h när det tillkom mer utrymmen.
Hade absolut förstått 6 h, det hade gått, men inte 3 h.

Hen kommer dra ner så mycket bara tas 1 gång i veckan, kommer vara fräscha toaletter då...
 
Kan vara så.

Jag började dock på 4 h, vilket inte funkade - det höjdes till 6 h och sen 8 h när det tillkom mer utrymmen.
Hade absolut förstått 6 h, det hade gått, men inte 3 h.

Hen kommer dra ner så mycket bara tas 1 gång i veckan, kommer vara fräscha toaletter då...

Sen förstår jag inte varför de inte kan behålla mig, utan måste ta in ett nytt bolag.
Och nej det skiljde inte så mycket i pris.

Efter semestern är det jag som söker nya jobb!
 
Kan vara så.

Jag började dock på 4 h, vilket inte funkade - det höjdes till 6 h och sen 8 h när det tillkom mer utrymmen.
Hade absolut förstått 6 h, det hade gått, men inte 3 h.

Hen kommer dra ner så mycket bara tas 1 gång i veckan, kommer vara fräscha toaletter då...
Men blä :wtf: Ska toaletterna bara städas en gång vecka?

Känns som en dålig ursäkt till att spara pengar.
 
Jag känner väl igen det här, den personen som drabbades gick in i väggen.

Ja, jag höll på gå in i väggen när jag hade för lite tid på vissa ställen förut (5 ställen per dag som mest)
Då fick jag självmant ner i tid, drabbade visserligen ekonomin, men inte själen/kroppen.

Denna gång kommer jag inte ha råd att göra så tyvärr. Får förhoppningsvis reda på mitt nya schema på måndag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 248
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 802
Senast: Motacilla
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 655
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har snart klarat av femte veckan på jobbet som jag blev omplacerad till vid nyår. Det börjar pratas om att jag ska få några...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp